Weener Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 Här kan i skriva pinsamma grejer som hänt er när ni har lirat på internet eller LAN.. När jag spelade Battlefield 1942 på lan så styrde jag ett jätte stort plan men precis när vi skulle bomba fienderna så råkar jag hoppa ut. Men jag växcklar ut min falskärm och landra mitt bland fienden...och min polare som satt i planet han inte reagera så dom dog Ni kan ju fortsätta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 när jag spelade i min clan för nått år sen i sof2 så hade vi en tränings-dag där vi tränade oss för kommande clan matcher. Då när jag sa nu kan vi börja spel för nu har alla kommit, då började alla att gå i team mot mig, Och jag trodde bara att det var jag som var dålig den dagen för jag liksom märkte inte att alla var mot mig he he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 Tsssss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 när jag spelade i min clan för nått år sen i sof2 så hade vi en tränings-dag där vi tränade oss för kommande clan matcher. Då när jag sa nu kan vi börja spel för nu har alla kommit, då började alla att gå i team mot mig, Och jag trodde bara att det var jag som var dålig den dagen för jag liksom märkte inte att alla var mot mig he he He he. Jag har en liten grej: När våran DoD clan spelade sin(och min) första clanmatch så skulle man vara Axis i 20 minuter och Allies i 20 minuter. Vi var Axis först och när det började om och man skulle byta lag visste jag inte det och den andra clanen började TKa mig som f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 haha pinsamheter i online spel! Vilken dålig topic. Ursäkta mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 haha pinsamheter i online spel! Vilken dålig topic. Ursäkta mig Jaha. Men jag har en idé då! Skit i den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 HÅLLER MED currycurry te 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 HÅLLER MED currycurry te 100% låt dom skapa en om dom vill detta är ett forum där man ska få prata! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 HÅLLER MED currycurry te 100% ja men du stödjer ju allt som är dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 ja men du stödjer ju allt som är dåligt tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 tack Han sa till Blizz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 jag ska säga en pinsam sak alltså... okej.. jag körde ett plan på battlefield och sen helt plötsligthoppa en katt framför landning banan när ja skulle åka upp iluften jag fick svänga och krockade rakt in i en panzarvagn så han dog sen vann dom för dom tog alla flaggor...nä skoja bara men när ja spela starwars jedioutcast la la så hoppade ja ner och i luften blev ja skjuten med missil och flög överkantenoch dog... häftigt eller vad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 jag ska säga en pinsam sak alltså... okej.. jag körde ett plan på battlefield och sen helt plötsligthoppa en katt framför landning banan när ja skulle åka upp iluften jag fick svänga och krockade rakt in i en panzarvagn så han dog sen vann dom för dom tog alla flaggor...nä skoja bara men när ja spela starwars jedioutcast la la så hoppade ja ner och i luften blev ja skjuten med missil och flög överkantenoch dog... häftigt eller vad... Ta och ge dig...du blir bara ännu mer hatad... Blizz status= -10/+100...way to go... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 vad är felet nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 vad är felet nu då din hjärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 när jag spelade i min clan för nått år sen i sof2 så hade vi en tränings-dag där vi tränade oss för kommande clan matcher. Då när jag sa nu kan vi börja spel för nu har alla kommit, då började alla att gå i team mot mig, Och jag trodde bara att det var jag som var dålig den dagen för jag liksom märkte inte att alla var mot mig he he ööö fanns sof2 för nåra år sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 spamråttan din 9åriga data nörd spela ej galen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 spamråttan din 9åriga data nörd spela ej galen spamblizz din 5åriga data nörd spela ej galen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 ööö fanns sof2 för nåra år sen??? nått år sen i sof2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 gtajägaren väx upp istället inse sanningen du är en nolla bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts