gizmo91 Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 (redigerad) Ja så min dator börjar låta högt när jag spelar spel och blir varm, antar att det är någe fel på fläkten eller nåt sånt, så någon som har nått tips på vad jag ska köpa/fixa? edit: eller så är det nätaggregatet som strular, vart kan jag kolla vilket nätaggregat jag har nu? gief tips på bra nätagg. Redigerad 9 juni, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 (redigerad) Hade samma problem som dig för några dagar sen. Jag öppnade datorn och rensade alla fläktar från Damm och för mig var det CPUfläkten som strulade. Den dära metallbiten som satt bakom fläkten hade massor av damm och när jag tog bort de inkulsive på några andra fläktar, lät den inte längre när jag spelade. Detta borde funka för dig, för det funkade för mig. edit: Kan också säga att jag var orolig att det var mitt nättagg jag också, men prova bara att rensa dina fläktar från damm och datorn i stort sett från damm så ska nog datorn funka utmärkt. Redigerad 9 juni, 2007 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Tack för svaret, ska damma rent lite sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts