SilentViper Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Hej jag undrar hur jag får tillbaks Windows Media Player 10 för jag har Windows Media Player 11 och jag trivs ej med den. För jag läste nånstans på nån sida att man ska ej tabort den. Det stog nåt att man skulle in på Kontrollpanelen>lägg till eller tabort program>Kryssa i uppdaterningar> sen så skulle jag tabort nånting därifrån för det stog om man av installerar det så förlårar man sin Licens så jag undrar vilken fil som jag ska tabort så jag inte förlårar min licens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Var läste du det nånstans? De enda licenser jag kan tänka mig att du kan förlora är licenser för musik om du har köpt kopieringsskyddade låtar, men de licenserna går det att göra backup på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Var läste du det nånstans? De enda licenser jag kan tänka mig att du kan förlora är licenser för musik om du har köpt kopieringsskyddade låtar, men de licenserna går det att göra backup på. Nånstans på Microsoft. Men jag fixade det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts