RavenE Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 du är väll medveten om att jag inte vart avstängt pgr av spamm? Nä, på grund av femdubbla användare. En slags spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Designen är kanske bara i ett beta-stadie, men jag gillar den i alla fall inte. Grundidén med att göra den lik en tidning är bra, men däremot inte utförd speciellt bra (ser ofullständig ut). Texten till höger om "Insändare" (där det står "Startsida" om man är inne på startsidan) är varken snygg eller passar in speciellt bra. Dessutom tycker jag att du använt fel teckensnitt. Den på "Insändare" är ganska snygg, men den i artiklarna är sämre. Även om det är känt att man ska använda linjärer på hemsidor, tycker jag du skulle strunta i det för att få en bättre dagstidnings-look istället. Dessutom skulle det se bättre ut med större radavstånd. Hur sidan fungerar och dess tema gillar jag mer, verkar vara en bra idé. Dock bör du, som någon annan också sa, lägga till en sida för sport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Iofs är det ju ett vanligt diskussionsforum i modifierad form men jag tycker ändå att det är en intressant idé och "dagstidningsupplägget" är riktigt genialt. Det kan nog bli bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 (redigerad) Viktigt att notera är ju att sidan som sagt är under utveckling. Tackleberry och Axel, fina synpunkter, tar till mig dessa. Kul att så många gillar idén och upplägget @DeM57 Här diskuterar vi inte varför du blev bannad från GTAnytt. Du har skapat säkert totalt 35 användare där, anledning nog. Redigerad 8 juni, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Iofs är det ju ett vanligt diskussionsforum i modifierad form men jag tycker ändå att det är en intressant idé och "dagstidningsupplägget" är riktigt genialt. Det kan nog bli bra. Nja, det här tillför insändare med åsikter som i dagstidningar. I vanliga diskussionsforum finns det ju en massa annat än inlägg med åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Har lagt till även "Kultur & Nöje" samt "sport" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Det där kommentarsystemet tycker jag inte är så lyckat, det drar ner nivån på det hela, flyttar fokus från insändarna och gör att det blir väldigt forumaktigt. Istället borde de som har andra åsikter skriva "motinsändare" så att det uppstår en seriös debatt. Men det är ju bara vad jag tycker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 (redigerad) Det där kommentarsystemet tycker jag inte är så lyckat, det drar ner nivån på det hela, flyttar fokus från insändarna och gör att det blir väldigt forumaktigt. Istället borde de som har andra åsikter skriva "motinsändare" så att det uppstår en seriös debatt. Men det är ju bara vad jag tycker.. Tycker jag låter som en strålande idé. Liknande youtube skulle det kunna finnas "Svar på denna insändare:" längst ner under insändaren. På "motinsändaren" bör det också stå någonstans "Denna insändare är ett svar på:**namn**" där namnet är en direktlänk till den insändare som man svarat på. Redigerad 9 juni, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Som någon sagt - Om man går in i en underkategori (Inrikes -> Malmö), så borde undermenyn ligga kvar, istället för att man ska tvingas trycka på "inrikes" igen. Jag skulle också vilja se ett till alternativ i undermenyn, döpt "Alla insändare", vilket, om man t ex skulle vara inne på "Kultur & Nöje", skulle visa insändarna för Film, Musik, Språk, Litteratur och TV. Att specificera sig ska vara en valmöjlighet, inte ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Tycker jag låter som en strålande idé. Liknande youtube skulle det kunna finnas "Svar på denna insändare:" längst ner under insändaren. På "motinsändaren" bör det också stå någonstans "Denna insändare är ett svar på:**namn**" där namnet är en direktlänk till den insändare som man svarat på.Vilket det redan gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Såg det nu, har inte sett den lilla knappen tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Såg det nu, har inte sett den lilla knappen tidigare LILLA KNAPP!? Vafan säger du om mina knappar. Den är stor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Dubbelposten är befogad då den tillför tråden något. Har fixat så att menyerna ligger kvar när man navigerar. Har fixat så att man kan söka. Inget mer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 (redigerad) Skön sida, gillar verkligen iden! Redigerad 10 juni, 2007 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 (redigerad) Skön sida, gillar verkligen iden! Fin quote --- Skulle inte "knapparna" i den gröna menyn kunna visa alla inom området? t.ex. trycker man på sport så kommer alla sportrelaterade insändare upp. Sen får man välja en specifik sport om man vill. Redigerad 10 juni, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 (redigerad) Fin quote --- Skulle inte "knapparna" i den gröna menyn kunna visa alla inom området? t.ex. trycker man på sport så kommer alla sportrelaterade insändare upp. Sen får man välja en specifik sport om man vill. Får se om det blir så insandare.nu insandare.eu insandare.dk insandare.com insandare.net insandare.org insandare.biz insandare.info insandare.cc insandare.mobi insandare.name insandare.tv insandare.pl insandare.be insandare.at insandare.co.uk insandare.org.uk Vilken? Insandare.se är parkerad av levonline-mammaknullande-rövhålshotell. Så det får bli någon av de ovannämnda Redigerad 10 juni, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 .nu är fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 (redigerad) Har gjort en banner, kommentarer? Redigerad 10 juni, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Finfin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Verkar nice. .nu är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts