Jump to content

Insändare - ny sida.

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Designen är kanske bara i ett beta-stadie, men jag gillar den i alla fall inte. Grundidén med att göra den lik en tidning är bra, men däremot inte utförd speciellt bra (ser ofullständig ut). Texten till höger om "Insändare" (där det står "Startsida" om man är inne på startsidan) är varken snygg eller passar in speciellt bra. Dessutom tycker jag att du använt fel teckensnitt. Den på "Insändare" är ganska snygg, men den i artiklarna är sämre. Även om det är känt att man ska använda linjärer på hemsidor, tycker jag du skulle strunta i det för att få en bättre dagstidnings-look istället. Dessutom skulle det se bättre ut med större radavstånd.

Hur sidan fungerar och dess tema gillar jag mer, verkar vara en bra idé. Dock bör du, som någon annan också sa, lägga till en sida för sport.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Viktigt att notera är ju att sidan som sagt är under utveckling. Tackleberry och Axel, fina synpunkter, tar till mig dessa. :ermm:

Kul att så många gillar idén och upplägget :(

@DeM57

Här diskuterar vi inte varför du blev bannad från GTAnytt. Du har skapat säkert totalt 35 användare där, anledning nog.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Iofs är det ju ett vanligt diskussionsforum i modifierad form men jag tycker ändå att det är en intressant idé och "dagstidningsupplägget" är riktigt genialt. Det kan nog bli bra.

Nja, det här tillför insändare med åsikter som i dagstidningar. I vanliga diskussionsforum finns det ju en massa annat än inlägg med åsikter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där kommentarsystemet tycker jag inte är så lyckat, det drar ner nivån på det hela, flyttar fokus från insändarna och gör att det blir väldigt forumaktigt. Istället borde de som har andra åsikter skriva "motinsändare" så att det uppstår en seriös debatt.

Men det är ju bara vad jag tycker..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där kommentarsystemet tycker jag inte är så lyckat, det drar ner nivån på det hela, flyttar fokus från insändarna och gör att det blir väldigt forumaktigt. Istället borde de som har andra åsikter skriva "motinsändare" så att det uppstår en seriös debatt.

Men det är ju bara vad jag tycker..

Tycker jag låter som en strålande idé.

Liknande youtube skulle det kunna finnas "Svar på denna insändare:" längst ner under insändaren.

På "motinsändaren" bör det också stå någonstans "Denna insändare är ett svar på:**namn**" där namnet är en direktlänk till den insändare som man svarat på.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som någon sagt - Om man går in i en underkategori (Inrikes -> Malmö), så borde undermenyn ligga kvar, istället för att man ska tvingas trycka på "inrikes" igen.

Jag skulle också vilja se ett till alternativ i undermenyn, döpt "Alla insändare", vilket, om man t ex skulle vara inne på "Kultur & Nöje", skulle visa insändarna för Film, Musik, Språk, Litteratur och TV. Att specificera sig ska vara en valmöjlighet, inte ett måste.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker jag låter som en strålande idé.

Liknande youtube skulle det kunna finnas "Svar på denna insändare:" längst ner under insändaren.

På "motinsändaren" bör det också stå någonstans "Denna insändare är ett svar på:**namn**" där namnet är en direktlänk till den insändare som man svarat på.

Vilket det redan gör.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skön sida, gillar verkligen iden! :wub:

Fin quote :wub:

---

Skulle inte "knapparna" i den gröna menyn kunna visa alla inom området?

t.ex. trycker man på sport så kommer alla sportrelaterade insändare upp. Sen får man välja en specifik sport om man vill.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Fin quote :wub:

---

Skulle inte "knapparna" i den gröna menyn kunna visa alla inom området?

t.ex. trycker man på sport så kommer alla sportrelaterade insändare upp. Sen får man välja en specifik sport om man vill.

Får se om det blir så :wub:

insandare.nu ikon_bock_894008_0.gif

insandare.eu ikon_bock_894008_0.gif

insandare.dk ikon_bock_894008_0.gif

insandare.com ikon_bock_894008_0.gif

insandare.net ikon_bock_894008_0.gif

insandare.org ikon_bock_894008_0.gif

insandare.biz ikon_bock_894008_0.gif

insandare.info ikon_bock_894008_0.gif

insandare.cc ikon_bock_894008_0.gif

insandare.mobi ikon_bock_894008_0.gif

insandare.name ikon_bock_894008_0.gif

insandare.tv ikon_bock_894008_0.gif

insandare.pl ikon_bock_894008_0.gif

insandare.be ikon_bock_894008_0.gif

insandare.at ikon_bock_894008_0.gif

insandare.co.uk ikon_bock_894008_0.gif

insandare.org.uk ikon_bock_894008_0.gif

Vilken? Insandare.se är parkerad av levonline-mammaknullande-rövhålshotell.

Så det får bli någon av de ovannämnda :(

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor