SlewME Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 (redigerad) Hej. Har en tid arbetat på en ny hemsida vid namn insändare. Namnet kommer från syftet med sidan, att skicka in insändare. Det är ju populärt att göra sin röst hörd, blogga, forumsurfa osv. Varför inte göra en samlingssida där folk har möjlighet att skriva egna insändare. Bara en bråkdel av alla insändare i som skickas till tidningar run om som kommer med i tidningarna, och oftast bara folk med högstatusjobb eller kända personer. Nu kan alla göra sin röst hörd, oavsett utbildning, politiskåsikt eller inkomst. Alla insändare som skickas in måste granskas av en admin innnan edn publiceras. Givetvis är sidan kodad och designad av mig - som alltid. Mer information om sidans syfte finns att läsa under "Om sidan" -> "Om sidan". Kontaktinfo finns också. Skulle uppskatta "feedback" på sidan. http://ww2.beffo.se/insandare Redigerad 8 juni, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Hej. Har en tid arbetat på en ny hemsida vid namn insändare. Namnet kommer från systet med sidan, att skicka in insändare. Det är ju populärt att göra sin röst hörd, blogga, forumsurfa osv. Varför inte göra en samlingssida där folk har möjlighet att skriva egna insändare. Bara en bråkdel av alla insändare i som skickas till tidningar run om som kommer med i tidningarna, och oftast bara folk med högstatusjobb eller kända personer. Nu kan alla göra sin röst hörd, oavsett utbildning, politiskåsikt eller inkomst. Alla insändare som skickas in måste granskas av en admin innnan edn publiceras. Givetvis är sidan kodad och designad av mig - som alltid. Mer information om sidans syfte finns att läsa under "Om sidan" -> "Om sidan". Kontaktinfo finns också. Skulle uppskatta "feedback" på sidan. http://ww2.beffo.se/insandare "idag är det torsdag 7 juni" nice =D Snygg sida enligt mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Intressant idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 "idag är det torsdag 7 juni" nice =D Snygg sida enligt mig med.Haha, jag vet. Det är bara en text, dvs. den ändras inte efter dagar. La till den för att se hur det såg ut. Ska nog göra så att den fungerar sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Lägg till så man kan rapportera om sport, kultur & nöjen med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Lägg till så man kan rapportera om sport, kultur & nöjen medDet är på gång. Annars skulle alternativen inte finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Ganska fin sida. Intressant idé som sagt. Kommer säkert bli succeé efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Mycket enkel/lättmanöverig och bra sida as far as I can say. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Intressant koncept. Kommer kolla in ibland, får se om jag även skriver något. *bokmärke* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Verkar fräsigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Riktigt bra idé med en sidabara för insändare. hoppas bara den gör succé och folk hittar till den och inte baraGTAsajtaare:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Verkar intressant! Designen var fin med, måste bara säga att den här http://ww2.beffo.se/insandare/img/ins_reply.jpg knappen ser lite skum ut. Men kan inte riktigt sätta fingret på varför.. Hmm, den övre delen kanske är för ljus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Snygg och enkel sida, jag tycker verkligen du ska satsa på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Verkar som en bra ide, om den bara kan få sprida sig lite. Men funktionen blir väl lite som ett forum?! En sak bara, om man klickar på "Inrikes" "Malmö" så måste man klicka "Bakåt" för att kunna se tex Stockholm. Bör ändras då det är ett irritatonsmoment! För övrigt, som alltid, suveränt utseende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 (redigerad) Du har ett ansvar när du skriver din insändare att inte publicera bilder på personer eller skriva ut personuppgifter (Läs: Personuppgiftslagen*). Viktigt att tänka på är också hur du skriver och formulerar. Vi vill inte ha någon löst sammansatt text. * Det borde nog stå "Se: Personuppgiftslagen" eller liknande, (Läs:xxx) innebär ju oftast att något är underförstått. Redigerad 8 juni, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 (redigerad) Jättebra idé till sida, verkligen! Fler borde anamma skrivandets konst, och detta är ett bra sätt att uppmuntra dem. Finns dock ett par saker som skulle kunna fixas till, enligt mig. 1. Skulle ändra teckensnittet i huvudmenyn, så att det inte set så pixligt, och 'B' ut. (se bifogad fil för förslag. Teckensnittet heter Blue Highway) 2. Skulle slå ihop "kultur" och "nöje", samt lägga till en kategori för "sport" (och kanske en för "teknik/spel", då det verkar vara en sida som kommer att befolkas först och främst av ungdomar) 3. Skulle också se till så att texten inte trimmas i insändarkommentarerna, dvs. att mina styckesindelningsrader inte tas bort. 4. Området till höger om rubriken kunde användas av något mer passande, känns som om texten beskrivandes var man är får för mycket plats, alldeles för mycket plats. Kanske en "slumpvald insändare", en nyhetsscrollare, eller - Ja, jag vet inte. (Se bifogad bild även här). Annars gillar jag känslan av tidning man får när man är inne på sidan. Hoppas bara att den lyckas hålla sig fri från en till synes oändlig kolumn Flashbanners som stör en. Redigerad 8 juni, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Fin sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Verkar som en bra ide, om den bara kan få sprida sig lite. Men funktionen blir väl lite som ett forum?! En sak bara, om man klickar på "Inrikes" "Malmö" så måste man klicka "Bakåt" för att kunna se tex Stockholm. Bör ändras då det är ett irritatonsmoment! För övrigt, som alltid, suveränt utseende Klicka bara på "inrikes" igen medan du är inne i Malmö så komemr alla kategorier fram igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Fin sida Ja, SkA vI sPaMmA sÖnDeR dEn!?!??!!?!?11 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Ja, SkA vI sPaMmA sÖnDeR dEn!?!??!!?!?11 ;) du är väll medveten om att jag inte vart avstängt pgr av spamm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts