Avgen_VC Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Hej, Jag undrar bara typ vart jag kan hitta alla 15 byggnaderna. Typ först hittar jag dem men sen kan jag inte hitta dem :S Och nu har jag cirka $250,000 och jag undrar vart jag kan hitta alla ? Kan ni snälla skicka in vart jag kan hitta de byggnader som ni vet vart ligger. PlZZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Kolla på den här kartan. http://www.gtaunderground.com/ViceCity/maps/vcfsmap.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 (redigerad) Hej, Jag undrar bara typ vart jag kan hitta alla 15 byggnaderna. Typ först hittar jag dem men sen kan jag inte hitta dem :S Och nu har jag cirka $250,000 och jag undrar vart jag kan hitta alla ? Kan ni snälla skicka in vart jag kan hitta de byggnader som ni vet vart ligger. PlZZ! Till allra först kan jag säga att 250.000 räcker inte till alla byggnader. Du behöver mer, men det tjänar du ihop på ett eller annat sätt. Lite svårt att förklara vart alla byggnader finns, men jag googlade lite och hittade en karta. Där finns alla 15 byggnader utmärkta, med priser och allt edit: Fan Kebab. Redigerad 8 juni, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 edit: Fan Kebab. Haha, det var det slöaste jag sett! Lite kul att det var exakt samma karta med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Haha, det var det slöaste jag sett! Lite kul att det var exakt samma karta med. Ja, först började jag med mitt inlägg, men så lämnade jag datorn för en stund och när jag kom tillbaka och skickade iväg det så hade du redan skrivit Men, jo, kul att vi hade samma karta Nå, han fick säkert hjälp med vad han behövde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 9 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Det hjälpte =D! Har nog bara 7 Arbets Byggnader kvar och 2 Safe Houses =)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts