Avgen_VC Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Tja, Finns de fler som har GTA Vice City till en PC Laptop :S? Typ när jag försöker göra Demoletion Man uppdraget (eller va de heter) så kan jag inte styra helikoptern p.ga att jag inte kan styra den frammåt och måste åka med den åt sidan och vända mig åt sidan mot ditåt jag ska. Så den åker som en krabba. Och som sagt har ingen laptop "Num Siffror" knapparna och måste hålla inne "FN" knappen brevid Ctrl eller vart ni har den :S. Finns det något sätt att byta kontrollerna till RC helikoptern??? P.S Måste man ha Num kontrollerna till en riktig Helikopter ocksåÅ????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Ja, det är samma kontroller på alla helikoptrar. Det är även de två tangenterna som gör att du lutar dig framåt och bakåt på motorcykeln. Kolla under "controls" och kolla vilka kontroller som står på "Turret Up/Lean Up" samt "Turret Down/Lean Down". Om det nu står Numpad 9 och 6 så är det bara att byta mot två som passar dig bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lebbe Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Om det nu står Numpad 9 och 6 så är det bara att byta mot två som passar dig bättre. Jeg bruker piltastene til turret, på PCen bruker man jo WASD til å styre selve dukken i spillet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts