Siana Skrivet 18 maj, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2012 http://www.twitch.tv/exellion Hardcore Hell. O_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2012 Kul att Battle.net ligger nere, så jag inte kan aktivera D3 på mitt account... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2012 Kul att Battle.net ligger nere, så jag inte kan aktivera D3 på mitt account... Lol whut seriöst? Jag har köpt D3 som ligger och väntar på att jag ska sluta jobbet för idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 maj, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2012 Kul att Battle.net ligger nere, så jag inte kan aktivera D3 på mitt account... Hm, funkar fint här. Fast det kanske inte var nere så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2012 Klarade nyss ut Diablo 3 jävla vad epic det var dem två sista acterna 3an o 4:an act 1 och act 2 var bara segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2012 Klarade nyss ut Diablo 3 jävla vad epic det var dem två sista acterna 3an o 4:an act 1 och act 2 var bara segt. act 1 och 2 har ju helt klart bäst story, act 3 och 4 var så korta, men gillar verkligen twisten i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 18 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2012 "Cow" level i Diablo 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2012 Hur får man mer Hatred skill? Har 150/150 o Discipline har jag bara 30/30 av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 18 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2012 Hur får man mer Hatred skill? Har 150/150 o Discipline har jag bara 30/30 av. Finns demon hunter gear som har mer hatred och discipline, finns även en passive skill som ökar Hatred med 25. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2012 Finns demon hunter gear som har mer hatred och discipline, finns även en passive skill som ökar Hatred med 25. Yes har den skillen. Men jag har inte hittat nåt gear o är liksom snart lvl 34. Så jag har inte hittat nå gear som ökar. Bara Dexen som man ska ha för Daemon Hunter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2012 Fan vad segt man levlar 51+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2012 Fan vad segt man levlar 51+. Jag som trodde att det är segt att lvla redan vid lvl 30. Men där ser man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2012 Såja! Klar med Hell också, bara börja slakta i Inferno! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2012 Trevligt med legendarys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2012 Ding 60 på mig med! Blev taggad 2 sista barsen så körde powerlevelling enligt denna video, rätt najs faktiskt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2012 Fortfarande är det nån som vet hur man kan öka sin hatred/disi skillen? Har inte hittat en enda item som ökar nån av dem har bara skillen som jag har fått 25 extra i hatred. Alltså har jag legat på 150 sen den första passiva skillen man får o 30 disi sen jag skapade min daemon hunter. Har frågat i general chatten men inte fått nå konkreta svar. Btw Siana är inte power lvl lite tråkigt att man lvlar fort? Menar man ska väl ändå kämpa med att få upp sin gubbe till max lvl utan "fusk". När jag och en annan körde så joinade en lvl 9 och en annan lvl 10 oss o sa vi joinade bara för vi ville upp snabbare i lvl. Då sa ena att powerleveling är så tråkigt jag håller med på den biten. Men alla har ju sina olika åsikter om det. O en sak till kollade runt på achivment så finns det en achivment att man ska ta ner skeleton king på 5-10sec om jag läste rätt hur man lyckas man med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2012 O en sak till kollade runt på achivment så finns det en achivment att man ska ta ner skeleton king på 5-10sec om jag läste rätt hur man lyckas man med det? Är ju bara döda honom som höglevlad på Normal Difficulty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2012 Går ju att döda Butcher(Inferno) på 25 sek som WD så Skeleton King är chill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2012 (redigerad) Btw Siana är inte power lvl lite tråkigt att man lvlar fort? Menar man ska väl ändå kämpa med att få upp sin gubbe till max lvl utan "fusk". När jag och en annan körde så joinade en lvl 9 och en annan lvl 10 oss o sa vi joinade bara för vi ville upp snabbare i lvl. Jo, det är tråkigt. Hade blivit ruskigt tråkigt att göra under några levlar. Nu gjorde jag det bara 2 bars så det tog inte mer än en kvart kanske. Blev så taggad när jag var nära så jag ville bara dinga direkt. Edit: och såhär dödar man SK fort Redigerad 20 maj, 2012 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2012 Nån som har tips hur man kan farma guld snabbt? har lagt ut lite saker på AH. Sitter med dåligt gear då jag har bara 3k health o lite annat skit o gör endast 800 DMG o har Dex: 462 Int: 154 Vit: 295 Strength: 182 är kvar i nightmare mod på act 1. Svårt att hitta folk att spela med då dem spelar kanske 5-10min sen quitar :/ Dessutom suger ju mitt gear så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts