Mark Skrivet 14 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2012 Inne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 maj, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2012 (redigerad) Typ alla mina vänner är inne, men inte jag. Hade samma otur med Cataclysm! Edit: Äntligen inne. Edit2: Riktigt roligt! Vill spela mer men måste fan sova nu. Redigerad 15 maj, 2012 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2012 lol, trodde ju skele king var typ slutet av act 1. Hade visst bara snuddat det.. lvl 12 monk för tillfället, nu får det nog bli att sova lite, köra ett par timmar innan jobbet i förmiddag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2012 Kommit till ungefär mitten av act 2 nu (Tror jag), riktigt jävla bra är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2012 Skitkul verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 maj, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2012 Försov mig lite idag, oväntat Kan inte hålla mig tills jag kommer hem och spelar idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2012 Sådär, act 1 klar. Helt klart upp till mina förväntningar än så länge. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2012 Hur lång är act 1? Är nu lvl 12 om jag minns rätt kör som Daemon Hunter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 maj, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2012 Kom just hem, taggad på att spela, och så verkar jag inte komma in igen. Fandå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2012 Snart 18 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2012 Vart DC idag o förlorade en jävla massa achivments kan man få tillbaka dem nå sätt utan att göra om dem? För det känns meningslöst att gå genom hela act 1 för att få tillbaka alla achivments. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 maj, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2012 Vart DC idag o förlorade en jävla massa achivments kan man få tillbaka dem nå sätt utan att göra om dem? För det känns meningslöst att gå genom hela act 1 för att få tillbaka alla achivments. Pröva ticket. -- Act II, läggdags igen. Sjuukt roligt än så länge. Skönt med röd dag på torsdag, blir att nöta imorgon kväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2012 Är på Act IV nu, dvs snart klar med Normal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2012 Pröva ticket. -- Act II, läggdags igen. Sjuukt roligt än så länge. Skönt med röd dag på torsdag, blir att nöta imorgon kväll! Jag provade ticket men då kom jag till en annan sida stog bara att dem inte kunde en achivment trots flera andra har förlorat sina achivments. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 maj, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2012 Jag provade ticket men då kom jag till en annan sida stog bara att dem inte kunde en achivment trots flera andra har förlorat sina achivments. Jag hörde om folk som tappade karaktärer så du ska väl inte bli allt för upprörd. Många av de där achievmentsen kan du väl ändå få tillbaka när du gör en ny karaktär senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2012 Act IV Nightmare, gjorde första bossen där innan server shutdown! Level 49 Demon Hunter towbie@posg.se på Battle.net om ni är sugna på att lira / få eventuella boostningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 17 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2012 Dödade diablo på Nightmare när det var 5 minuter kvar tills server shutdown! Så nu e jag lvl 49 Demon Hunter på Hell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2012 Jag hörde om folk som tappade karaktärer så du ska väl inte bli allt för upprörd. Många av de där achievmentsen kan du väl ändå få tillbaka när du gör en ny karaktär senare. Ah såg aldrig de bara om achivment problemet. Men tycker det är jäkligt dåligt av blizz att dem inte kan ge tillbaka gubbar/achivments som man har tappat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2012 Fruar/flickvänner i Frankrike vars make/pojkvän spelar Diablo får en gratis Dildo som tröst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2012 StellHell#2702, adda för all del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts