Mordos Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Finns det inga nyheter? Har inte hittat någon ny info. Blizzard brukar hålla sig tillbaka om att släppa för mycket fakta at once. De väntar nog tills mer folk blir liksom, "Va? Kommer det inget mer info?" och så kommer de igen och visar mer shiznit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Kommer nog en del info under Blizzcon 08. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Blizzard brukar hålla sig tillbaka om att släppa för mycket fakta at once. De väntar nog tills mer folk blir liksom, "Va? Kommer det inget mer info?" och så kommer de igen och visar mer shiznit. Jo, sant ju. Men jag vill ju veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 (redigerad) Jag har dom andra spelen men har aldrig fastnat för dom riktigt. Alltid tyckt att det har varit mest stelt och enformigt. Däremot så är jag lite intresserad 3an. Ett spel som jag helt klart ska ge en chans. Redigerad 16 juli, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Jag har dom andra spelen men har aldrig fastnat för dom riktigt. Alltid tyckt att det har varit mest stelt och enformigt. Däremot så är jag lite intresserad 3an. Ett spel som jag helt klart ska ge en chans. D: diablo måste ju nästan vara den bästa spelserien genom tiderna Har du läst storyn så fattar du varför! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Ser uber bra ut men det liknar för mycket wow i grafiken :/ Såg ett par bilder på ett D3 forum. Postar dom sen om jag hittar dom igen. Såg mer Diablo liknande ut iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 D: diablo måste ju nästan vara den bästa spelserien genom tiderna Har du läst storyn så fattar du varför! Jag tror säkert att det ÄR en av dom bästa spelserierna. Jag har aldrig givit spelen en chans eller intresserat mig för dom. Så skulle jag ge dom lite tid och intresse så skulle jag säkert gilla dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Många klagar på karaktärsdesignen och ljussättningen, men vafan, det lär dröja åtminstone till hösten 2009 innan detta släpps. Blizzard är inte kända för att vara snabba med att göra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Blizzard är inte kända för att vara snabba med att göra spel. Just därför de har sitt "ultimata försvar" mot såna påpekningar. "The game is done - when it's done." Väldigt bra svarat av dem, det är bättre att de lägger tid på spelet än att plocka ihop något skräp som inte kommer bli bra i slutändan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Blizzard är inte kända för att vara snabba med att göra spel. Nej, Blizzard är kända för att släppa gudomliga spel som håller hur länge som helst och som har kvalité som inga andra spel. Vill man ha skit som är gjort snabbt så skaffar man sig Sims med ett par expansioner, för man hinner inte utforska den senaste expansionen innan den andra redan finns på hyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 (redigerad) Ny trailer, ny klass! http://www.gametrailers.com/player/41303.html Skeleton king? Diablo 1 någon? ;> Redigerad 10 oktober, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 King Leroic <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Så jävla underbart. Känns som det kommer bli nått sånär D2. Byter ut klasser med mins utility och sätter in nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 (redigerad) Lite nya saker om diablo 3: http://www.gametrailers.com/game/8234.html Jag rös i hela kroppen när jag kollade på runes videon Redigerad 15 oktober, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Dubbelpost, ny trailer! http://www.gametrailers.com/video/the-fall...iablo-iii/49661 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Dubbelpost, ny trailer! http://www.gametrailers.com/video/the-fall...iablo-iii/49661 Imba. Fast några av dem ser ut lite som svältande barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Imba. Fast några av dem ser ut lite som svältande barn. Idd, dock kul att de ger oss något att se på, de är rätt dåliga på det annars imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Åååååh! Jag längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Synd bara att dem tar så förbaskat lång tid på sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Synd bara att dem tar så förbaskat lång tid på sig... Blizzard. Kvalité. Hand in hand. Du vet att det kommer vara värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts