eXotic Skrivet 5 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2012 Immortal King's-set:et är ju sjukt defensivt. Visst att man ska vara tankig som barb. Men hade det skadat att pytsa in lite extra STR där någonstans? Kanske istället för +5 Fury. Monk verkar ha ett set som är gudomligt bra där de får en fin mängd med DEX till exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 5 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2012 Nu var det länge sedan jag spelade så jag har ingen större koll på nuvarande priser, men spontant känns det inte som ett jättebra bälte främst p g a att det rollade int och låg strength. Nu för tiden kan man väl filtrera även legendaries så det är väl bara att jämföra lite. Inte det bästa nej. Men om man vill ha över 110 str får man lov att ge 30+. (med int som roll då det är till synes vanligaste.) Fick i alla fall högsta all resistancen som går och rätt hög life steal. Man kan la även se intelligencen om mera all res =d Vi får se hur det blir! Kört en del med 360+ magic find nu (with stacks.) och fattar inte hur folk får så mycket legendaries eller set items. Tänker då på bilden Siana postade.. Sinnesjukt. @ eXotic, Det finns immortal bälten med 160+ str, men då får du ge 60++. Bättre då om man köpte någon annan del som har mer str än defensiva saker =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2012 Kört en del med 360+ magic find nu (with stacks.) och fattar inte hur folk får så mycket legendaries eller set items. Tänker då på bilden Siana postade.. Sinnesjukt. Det är ju inte rättvist att jämföra förrän du investerat lika mycket tid. Spela tills du är Paragon level 100 så ska du få se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 5 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2012 Det är ju inte rättvist att jämföra förrän du investerat lika mycket tid. Spela tills du är Paragon level 100 så ska du få se. Trög man kan vara. Så det är sparat från hela speltiden till paragon 100. Trodde den högen var gjord på kortare tid! Jamen dåså då förstår jag! Ännu en fråga för mina sökningskunskaper är tydligen för dåliga för raka svar. Vad är maxkapaciteten för magic find? Hört någonstans ifrån att det är 315 (stacked or not) eller 375 med stacks. Do any of you gentlemen know what is the correct number? P.S Ursäkta för eventuella stavfel och allmänt retarderat skrivande, inte fullt så nykter som jag borde vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2012 @ eXotic, Det finns immortal bälten med 160+ str, men då får du ge 60++. Bättre då om man köpte någon annan del som har mer str än defensiva saker =P Jadå, självklart. Men jag syftade bara på set bonus nu. Ännu en fråga för mina sökningskunskaper är tydligen för dåliga för raka svar. Vad är maxkapaciteten för magic find? Hört någonstans ifrån att det är 315 (stacked or not) eller 375 med stacks. Do any of you gentlemen know what is the correct number? P.S Ursäkta för eventuella stavfel och allmänt retarderat skrivande, inte fullt så nykter som jag borde vara. Det är väl 300 + stacks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 13 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2012 Nya fyndet! Jag kan väl säga att jag är rätt nöjd. Inte den bästa rollen men fan inte dålig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2012 Börjat köra lite dibbe nu när 1.0.5 patchen kom och fått riktig bra saker under dagen, fick Set bootsen till WD, nåt legendary head till monk & SKORN! Känns dock lite synd att behöva byta ut min Hero Killer mot Skorn, går från 1400 life per hit till 0 men fick 20k dps increase, har 102k i combat nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2012 (redigerad) radera Redigerad 26 oktober, 2017 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2012 Köpte det i helgen. blev en lite över 10 timmar spelade. Kul! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2012 Är det nån här som fortfarande spelar d3? Jag spelar lite fortfarande.. Adda lindless#3300 för att spela. Inte längre tyvärr. Jag hann egentligen inte helt tröttna på Diablo III, men Borderlands 2 tog över. Nu har Planetside 2 tagit över. Hade jag haft mer tid hade jag försökt spela alla, men nu får jag hålla mig till ett spel åt gången.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2012 Är det nån här som fortfarande spelar d3? Jag spelar lite fortfarande.. Adda lindless#3300 för att spela. Spelar fortfarande emellan åt med några kompisar (blir mest på helgerna) vi kör väl inferno runs på MP 2-5 beronde på vem som kör vad. Vad kör du för klass och hur ligger du till gear mässigt? Drar iväg en friendrequest till helgen iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2012 Spelar fortfarande emellan åt med några kompisar (blir mest på helgerna) vi kör väl inferno runs på MP 2-5 beronde på vem som kör vad. Vad kör du för klass och hur ligger du till gear mässigt? Drar iväg en friendrequest till helgen iallafall Jag kör en WW barb, ligger väll ganska OK till gear mässigt för ha för 5-6 dagar sen blivit 60. http://eu.battle.net/d3/en/profile/LindLess-6600/hero/21190836 är la min profil & gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2012 Jag spelar tyvärr inte heller någonting längre. Precis som Siana tröttnade jag inte på det, utan andra saker kom emellan och jag har inte riktigt orka ta mig tillbaka till det. Men det känns som jag är långt ifrån färdig, jag hann ju inte ens testa alla klasser. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2012 En kompis till mig blev boostad från 30-60 idag på sin wizard, satte över allt sitt WD gear till WIz + snipe:a några saker på AH... Nu har han 250k dps på sin wizard... Är det bra eller? Jag som trodde min barb var bra gearad med 100k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 Avklarat Vackert spel. Nightmare nästa då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2012 (redigerad) Drar väll en update hur det går för mig. Jag blev nyss Paragon level 37, tänkte satsa på att bli paragon 38 idag. Lite segt börjar det bli med så höga xp mål till nästa level, men.. Har iaf 124k dps nu obuffad. Köpte en ring för 3 mille och gick +12k dps så det kändes nice. Kör alkaizer run på mp0 där jag in princip kan springa bara så dör allt runt mig med. Paragon 43 nu, går ju rätt okej. Plockar bara gula/legs just nu, och id'ar sen. Får dock inga bra rolls, så det suger rätt hårt.. Paragon 45 nu! Blir nog 46 senare idag, går rätt okej. Fick ett par Vile Wards som jag använder just nu, så det va nice. Har 55M xp av 70M xp, så det går ju som det går. Sådärja, Paragon 46. Inga bra rolls dock, så det suger. Sparar till nya gloves, funderar på ett par bra rollade IK gloves. Redigerad 10 december, 2012 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2013 (redigerad) Ni som spelar D3 fortfarande tänkte höra kan man få tag i ett bra gear för en lvl 25 barbarian? Har även en lvl 60 daemon hunter men farmar act 3 nu för en del guld. Har väl fått upp till 161k men köpte lite små saker på AH för en av mina companions. EDIT: Tänkte satsa på gear med magic find och str samt vit till en början med sockets. Redigerad 11 januari, 2013 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2013 Ni som spelar D3 fortfarande tänkte höra kan man få tag i ett bra gear för en lvl 25 barbarian? Har även en lvl 60 daemon hunter men farmar act 3 nu för en del guld. Har väl fått upp till 161k men köpte lite små saker på AH för en av mina companions. EDIT: Tänkte satsa på gear med magic find och str samt vit till en början med sockets. Jag har slutat spela, men i vilket fall som helst. Satsa inte på något gear före lvl 60. Bara grinda på så du blir högre & högre level. Kör alkaizer runs så får du xp & guld med. Tar en jävla tid bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2013 (redigerad) Jag har slutat spela, men i vilket fall som helst. Satsa inte på något gear före lvl 60. Bara grinda på så du blir högre & högre level. Kör alkaizer runs så får du xp & guld med. Tar en jävla tid bara.. Vart gör man alkaizer runs? Eller vilken act? Körde nu genom act 3 på hell har nu upp mot 250k EDIT: NVM! hittade Redigerad 11 januari, 2013 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2014 Inatt släpps expansionen! Hype eller? Fixade förövrigt upp alla mina gubbar till 60, en av varje klass och kön, softcore och hardcore. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts