Siana Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Diablo III blev idag, under första dagen på WWI, annoncerat. http://eu.blizzard.com/diablo3/ Observera att de första inläggen i den här tråden är ett år gamla. Redigerad 28 juni, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Mumsigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Att dom kanske ska säga det i år var inget jag förvänta mig i alla fall. Tror inte själv det skulle bli Massive multiplayer. Men väldigt intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Hoppas det inte blir ett mmo , skulle förstöra diablo känslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Hoppas på Hack N Slash med uppgraderad fysik och grafik, samt uppdaterat gameplay, interface mm. Det enda jag vill att de verkligen behåller är liv och manamätarna, dom borde hänga med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Hoppas det inte blir ett mmo , skulle förstöra diablo känslan Tvivlar starkt på det. Skulle vara oerhört korkat av Blizzard att låta spelarna välja mellan två st MMORPGs. Sedan tror jag att för många skulle bli arga på Blizzard om de gjorde om det till ett MMORPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 (redigerad) http://eu.blizzard.com/diablo3/ wootwoot Redigerad 28 juni, 2008 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 (redigerad) Trevligt värre. Blizzard har många bollar i luften nu, hoppas att SC2, DIII och WoTLK blir bra allesammans... Då kommer man ju aldrig att kunna slita sig ifrån datorn. Edit: Din link fungerar förövrigt inte, här är officiella hemsidan: http://eu.blizzard.com/diablo3/ Redigerad 28 juni, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Har man ju vetat ganska länge nu... är det samma stil på das gameplay? Skojskoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Ser ju skitnice ut, blir ett definitivt köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guldmyntet Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Jävligt bra att dom inte gav upp stilen från dom förra spelen, det här blir ett köp att räkna med. WotLK och D3 så har man mycket för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Sitter och tittar på ingame-filmen nu, helt sjukt vad taggad jag blir då. Det verkar bli ruskigt bra. Gillar även att de har gjort miljön mycket mer interaktiv, stegar (nivåerna i de tidigare spelen kan knappast räknas), trasiga broar man får hoppa över och väggar man kan slå sönder så de krossar zombies. Skrattade även ordentligt när han mötte Deckard Cain; "Ah, there you are! The writings in this place are incredible! Come, stay a while and-" "It is time for shedding our enemies blood, not hide and talk." "Aww. No one ever listens." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Sitter och tittar på ingame-filmen nu, helt sjukt vad taggad jag blir då. Det verkar bli ruskigt bra. Gillar även att de har gjort miljön mycket mer interaktiv, stegar (nivåerna i de tidigare spelen kan knappast räknas), trasiga broar man får hoppa över och väggar man kan slå sönder så de krossar zombies. Skrattade även ordentligt när han mötte Deckard Cain; "Ah, there you are! The writings in this place are incredible! Come, stay a while and-" "It is time for shedding our enemies blood, not hide and talk." "Aww. No one ever listens." VARVARVARVARVARVARVARVARVARVARVARVARAVRVARVA?????plusplus??+111+1+1+ett w00tw00twoot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 VARVARVARVARVARVARVARVARVARVARVARVARAVRVARVA??plusplus??+111+1+1+ett w00tw00twoot www.blizzard.com/diablo3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Såg det när jag skulle in på wows hemsida och fylla på med gamecardet, så jävla nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Så jävla underbart, vetat om det i en hel vecka och bara suttit och väntat på att det skulle gå officiellt. Äntligen något som kommer få bort mig från WoW för en lång, lång tid. http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=9444.0 För lite lätthanterlig info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Ser riktigt kul ut. Har alltid varit ett Diablo-fan (spelade Diablo II: Lord of Destruction som fan innan WoW kom, sen tog det stopp) och jag ser verkligen fram emot detta. Kul att de har återanvänt vissa saker som fanns i de gamla Diablo-spelen, lite nostalgi är alltid roligt. Blizzard kommer än en gång att göra succé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Så jävla underbart, vetat om det i en hel vecka och bara suttit och väntat på att det skulle gå officiellt. Äntligen något som kommer få bort mig från WoW för en lång, lång tid. Jävla Blizzard som retas med en nedräkning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 JAAAA!!! DIABLO 3!! (Är typ som Nintendo 64-kid nu JAG ÄLSKAR BLIZZARD JUST NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 (redigerad) Fyfan vad snygg in-game grafiken är! Spelet känns som WoW fast med en WC3 vinkel. Någon som vet vad för karaktärer man kan göra? Vet någon förresten vilken system requirement det kommer vara på spelet? Redigerad 28 juni, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts