eXotic Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Jag förstod inte ditt inlägg eXotic. Att mitt namn bryter mot reglerna, eftersom man ska skriva namn med stor bokstav. Det bryter även mot reglerna om det sätts först i en mening, och även om det används först i ett inlägg. Men skit i mig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Hur många är det som inte använder stor bokstav egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Hur många är det som inte använder stor bokstav egentligen? Du o jag kan vi räkna med, mitt namn däremot är en liten fel skit jag gjorde för några år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Ja,tillbaks med det filtret. Stör mig så innerligt med folk som börjar meningen med liten bokstav. Enough from me. Ciao! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Själv tycker jag det borde införas igen, trots att inte många börjar sin mening med liten bokstav. Om någon skulle göra det skulle det se lite dumt ut (alt. barnsligt), men det berör mig inte så mycket, men som sagt, skulle vilja att det infördes igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Hur många är det som inte använder stor bokstav egentligen? Kolla runt på GTAdelen så lär du hitta ganska många. Tycker att man bör införa högre krav på inläggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts