NiKe-eKiN Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 (redigerad) på 1:a och tredje ön så får du ett bonus garage. om du hittar alla bilar som står på listan brivid garaget kan du hämta dom sen när du vill.dom bilarna finns alltid i garaget och du kan hämta hur många du vill!!!!!!!!!!!!! det första garaget ligger i hamnen jag kan inte beskriva var den andra ligger Redigerad 19 februari, 2003 av BARTMAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Hmm.. jag tror nog att detta är lite.. "old news" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 var i hamnen ligger det på första ön? /Le tott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 jag fattar ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 det finns 2 garage som man kan ställa in bilar i och sen är dem kvar där och du kan hämta ut hur många du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 det finns 2 garage som man kan ställa in bilar i och sen är dem kvar där och du kan hämta ut hur många du vill finns de fler än ett garage på varje ö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 finns de fler än ett garage på varje ö? Nej det finns ett Import/Export garage på första ön och ett på tredje ön. Det är väldigt gammla nyheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 vad gör man med import/export garage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 jag kom på vad man skulle göra med dom jag fixade 3 bananans lista håller på med 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts