antepanteboy Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Yea, Here is a new swedish collab feuturing me and a first time vc stunter named Merkky, i would call this a "fuckfast" collab, caus i only used my leftovers, some of them where suposed to be used in a 3h vid, so those are not THAT great But we had fun when we did it and here is our work. Merkky is the guy in the orginal skin, im the one in the triba skin And Merkky are not a member of US i just didnt changed to the orginal pcj.txd in hes stunts Stunttales HQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Kul att äntligen få se Merkky i en stuntfilm, helt okej film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Jag stängde av när du började flytta taxin... x/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Oj vad fort du la upp den! Ska se den nu, dock var inte mina stunts så bra.. Jag VET att jag kan göra bättre, men nu vet iaf människor att jag försöker stunta. Editar när jag sett den. Edit: Ganska skön. Vinklarna gav mycket på hur stuntsen ser ut. Redigerad 7 juni, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Jag stängde av när du började flytta taxin... x/10 Jag förstår att du inte gillade den när du inte ens såg hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Fast det är illa att du stavade mitt namn fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Fast det är illa att du stavade mitt namn fel. Kan inte klandra honom Tror det blivit fel varje gång jag provat --- Det var en kul film, inte det bästa varken sett från stunten eller redigeringen. Men som sagt, den var sevärd och kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Den här ska tankas om 57 minuter och 54 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Den här ska tankas om 57 minuter och 54 sekunder. Varför om 57 minuter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Jag förstår att du inte gillade den när du inte ens såg hela Klart jag stänger av, att man börjar flytta bilen med Dannye's för att den hamnat upp-och-ner för att göra ett stunt till kan jag bara inte förstå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Varför om 57 minuter? Mitt internet tyngdes ner av diverse andra saker. Mjo, det där med taxin var.. speciellt. Annars var det väl en helt okej film - Merkky, fortsätt stunta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Mitt internet tyngdes ner av diverse andra saker. Mjo, det där med taxin var.. speciellt. Annars var det väl en helt okej film - Merkky, fortsätt stunta! Jag skaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 (redigerad) Yea, Here is a new swedish collab feuturing me and a first time vc stunter named Merkky, i would call this a "fuckfast" collab, caus i only used my leftovers, some of them where suposed to be used in a 3h vid, so those are not THAT great But we had fun when we did it and here is our work. Merkky is the guy in the orginal skin, im the one in the triba skin And Merkky are not a member of US i just didnt changed to the orginal pcj.txd in hes stunts Stunttales HQ --- Laddar filmen Edit: Bara jag som tyckte den va långtråkig? Men fortsätt stunta Merkky 3/10 Redigerad 11 juni, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Bra film, helt okej. Det var som sagt lite långtråkigt men det gjorde ingenting med tanke på "förutsättningarna". Det var hyfsat editerat men musiken var jättebra. 5/10 av mig. Merkky är en duktig förstagångsstuntare i VC. (Såg förresten streamingen på FF) Redigerad 12 juni, 2007 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liviu Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 hey this name is copyrighted, haha haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 hey this name is copyrighted, haha haha CAREFACE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 CAREFACE Ta det lugnt med killen, han är ju ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Hlet OK film. Musiken passar till filmen, dock inte till mina öron Dock har jag börjat tröttna på stunt-filmer där folk använder olika .scm för att göra stunten lättare eller sänka gravitationen, men det är ju upp till var och en. Men som sagt, helt OK film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) Hlet OK film. Musiken passar till filmen, dock inte till mina öron Dock har jag börjat tröttna på stunt-filmer där folk använder olika .scm för att göra stunten lättare eller sänka gravitationen, men det är ju upp till var och en. Men som sagt, helt OK film Vad är det du inte förstår? Man FÅR använda .scm och repriser. Redigerad 22 juni, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Hlet OK film. Musiken passar till filmen, dock inte till mina öron Dock har jag börjat tröttna på stunt-filmer där folk använder olika .scm för att göra stunten lättare eller sänka gravitationen, men det är ju upp till var och en. Men som sagt, helt OK film Inte sänkt nån gravitation här inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts