oskarofrya Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Jag är här, åt på sibylla samtidigt som nip säger inte vart jag sitter tho ;> Du hälsade väl artigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Ingen ville, det kanske blir imorrn. Klart vi vill. Det blir någongång inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Björn i Linkdräkt dansade just förbi. Knäppte av ett foto och snackade lite. Läste tråden i förväg där han planerade göra det (http://www.forumet.nu/viewtopic.php?t=47204) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 kan ingen ta en bild i sovsalen? Undrar just hur det ser ut där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 kan ingen ta en bild i sovsalen? Undrar just hur det ser ut där Jag kan redan nu säga att det inte finns några nakna tjejer där, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 humpf, skulle bara vela se hur det ser ut där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Jag är här, åt på sibylla samtidigt som nip säger inte vart jag sitter tho ;> Äh fuck nip, SpawN är ju inte med längre. @Link-mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Äh fuck nip, SpawN är ju inte med längre. @Link-mannen SpawN är ju dock här vad jag vet. Vet i fan var eller varför.. Är för mörkt.. Muhahaha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Björn i Linkdräkt dansade just förbi. Knäppte av ett foto och snackade lite. Läste tråden i förväg där han planerade göra det (http://www.forumet.nu/viewtopic.php?t=47204) http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/s8syhwk7fdtu.jpg Vilken obehagligt nördig nörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Det var det sämsta scenuppträdande jag sett någonsin. Det måste vara riktigt jobbigt för dem att slita ut sig så i egenskap av artister, när de spelar sina låtar på playback, hoppar omkring och skriker "KOM IGEN NU DREAMHACK!! HOPPA!!!! FLER HÄNDER I LUFTEN!!!" Aaaaarrrrhhhhh!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Det var det sämsta scenuppträdande jag sett någonsin. Det måste vara riktigt jobbigt för dem att slita ut sig så i egenskap av artister, när de spelar sina låtar på playback, hoppar omkring och skriker "KOM IGEN NU DREAMHACK!! HOPPA!!!! FLER HÄNDER I LUFTEN!!!" Aaaaarrrrhhhhh!!! Vilka spelade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Laer Inc.. (Det var en gång en fågel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Haha, Jacker hade sönder en boxningshanske vid boxningen så hela placet fick stängas ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Haha, Jacker hade sönder en boxningshanske vid boxningen så hela placet fick stängas ner.. Berätta mer xD ...lite bilder någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Haha, Jacker hade sönder en boxningshanske vid boxningen så hela placet fick stängas ner.. Haahaha, vafan!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) Berätta mer xD ...lite bilder någon? Jag, min polare, Jacker, Lajnux och JSHC gick till en slags hoppborgsaktig sak där man boxade med uppblåsbara boxningshanskar. Jacker och Lajnux var först ut och skulle boxas, efter någon minut så tittar Jacker fram och visar en av crewn den väldigt tunna boxninghansken. Och det visade sig att han hade gjort hål i den. Sen var det bara för dem att ta ur luften ur borgen och packa ihop den. Redigerad 16 juni, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Det gjorde ont att bli slagen med en boxningshandske utan luft i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Jävla jacker skulle ju se när troxie slogs ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Men ffs.. Klockan är ju natt, och det är inget nattspam >>>>>>_____________-<<<<<<<<<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 NATT1111! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts