Henkibojj Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Vill..... HAAAAAAAA! Hmm, kanske ska göra nåt åt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 *Ptchuu* Joltöppningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 *Ptchuu* Joltöppningen! Jolt-Cola smakade faktiskt väldigt mycket som vanlig Coca Cola, jag är nästan lite besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) Jolt-Cola smakade faktiskt väldigt mycket som vanlig Coca Cola, jag är nästan lite besviken Hade du inte smakat det tidigare? Redigerad 16 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 HOMO! Meatspin på över 4k varv, och så har r2 fuckat med cmd igen. BUT YET AGAIN I SURVIVED! BITCHES"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Hade du inte smakat det tidigare? Nej, faktiskt inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Är tillbaka nu. Var och la ut min sovsäck i sovsalen, så jag skulle slippa leta på plats när det är dags för sömn (efter 3-4 brukar det vara packat). När jag gjort det kände jag för att vila lite, då jag bara sov max 4 timmar inatt. Så nu har jag legat och halvsovit lite i nån timme. Rätt skönt, trots att det var tidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 HOMO! Meatspin på över 4k varv, och så har r2 fuckat med cmd igen. BUT YET AGAIN I SURVIVED! BITCHES"! Tryckte du på enter sen så att den fakkade sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Någon mer som ska med till chill och chilla lite senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Någon mer som ska med till chill och chilla lite senare? Nejfan, chilla gör man vid datorn ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Nejfan, chilla gör man vid datorn ^^ Skit it då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Skit it då.. Kom hit och chilla då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Tryckte du på enter sen så att den fakkade sig? Ja-.- OCH MEATSPIN SOM STARTSIDA! -- Lol älska P-C som sjunger med "Hem till Wyhrmhavet" eller vad den heter.. ^^ "Ååhhh åhhh åhhh vi rövar och slåss".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Ja-.- OCH MEATSPIN SOM STARTSIDA! -- Lol älska P-C som sjunger med "Hem till Wyhrmhavet" eller vad den heter.. ^^ "Ååhhh åhhh åhhh vi rövar och slåss".. Tack! Du sjunger säkert också lika vackert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Ni som nu sitter där, kan man med fördel ta med sig en bärbar dator istället för en stationär? Kanske snarare blir att man måste bära runt på den hela tiden...eller håller kanske ett datorlås+iAlertYou idioterna borta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Väntar på gruppbild. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Väntar på gruppbild. -.- Ingen ville, det kanske blir imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Ingen ville, det kanske blir imorrn. Jag vill :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Jag är här, åt på sibylla samtidigt som nip säger inte vart jag sitter tho ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts