Kebab Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 DIN MAMMA, NORD!! DIN MAMMA IGEN! PAHA! HÅR! ÄR INGET DU HAR! HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Nästa DreamHack är 29 november - 2 december, biljettsläpp är i augusti. Jag kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Verkar som om ni hade kul. Jag hade småroligt med att läsa i tråden jag, sols Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Varit hemma i någon timme nu... Resan hem sov jag igenom (tre timmar), och jag somnade strax efter P-C och R2 hade lämnat (Jacker har jag också något minne av att jag såg lämna). Hur som helst var det verkligen INTE bortslösade pengar! Jag hade skitroligt (även om jag bara spelade SMB3 och såg på film). Visst, jag var lite stel, men som jag har sagt är jag ganska blyg. Sen kanske till vinter! Oh, and by the way så var det roligt att gå på upptäcksfärd och leta efter P-C i sovsalen (dock utan framgång). Synd att Siana stack så tidigt också... Nu ska jag duscha! Toodle! Redigerad 19 juni, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Nästa DreamHack är 29 november - 2 december, biljettsläpp är i augusti. Jag kommer. Tur, missar bara två skoldagar i så fall. Tack för datum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Vaknade för en halvtimma sen, lade mig i sängen vid 10 typ.. Så jag har sovit en del.. Riktigt skönt att få sova ut. Vi syns i vinter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Weeehoooo. Kom hem runt 10 och bemöts av en ylande hundvalp.. Drar med henne ut en stund, och packar ur bilen. La mig i soffan med Molly på magen och har sovit fram tills nu. Ses på DHW07. Dåliga vanor är svåra att ändra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 StellHell: Fjortistjejerna har din MSN nu. Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Kom hem fem i ett, sov praktiskt taget hela vägen hem. Bar in grejerna och la mig och sov tills halv åtta. Har duschat, käkat och kollat lite på TV. Kopplade ihop datorn nyss. Skönt att vara hemma igen, fast det känns tomt på nåt vis. Även om det inte är lika roligt som Winter har jag haft det JÄVLIGT kul! De sista timmarna när vi gjorde cocktails och var allmänt flummiga var helt priceless!! Jag och Agge planerade vårat bröllop, sedan skrattade vi åt roliga ord med dem som satt mittemot oss. "Löddrande bajs" lät hur kul som helst i det tillståndet man var i då. Sedan blev vi helt nedsprutade av Jolt Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Sedan blev vi helt nedsprutade av Jolt Cola. Det som var mest drabbat var ju mina grejor annars. Skitjobbigt att torka av alla joltkladd från mus, skärm och tangentbord när man kommer hem. Tack för den vem det nu var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 StellHell: Fjortistjejerna har din MSN nu. Enjoy! Så otroligt jävla moget. Jag slapp iaf att träffa dom, då jag stack samtidigt som P-C när han hade dumpat dom hos Jacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Nu har jag vaknat, somnade vid 10:30. Tack för ett askul DH! Fast Winter är ju sjukt mkt bättre. Också ganska tråkigt att dom inte får ha lika hög volym osv. som tidigare events. Ses på DH Winter -07! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) så jävla ra att dom inte fåt ha högre! fyfan va dålig musik dom spelar! (jag fick tag i tabletter! är fortfarande vaken... 37 timmar and counting.. ) Redigerad 19 juni, 2007 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Vad är det för musik då? Bitpop och fjortisdunk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 på nätter na var det samma beat i en timme.. utan sång eller nått bara ett beat om o om igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Mest techno spelas det. 2PM-Tetris var väl den jag hörde mest, är grymt trött på den. Men ska jag vara ärlig stör inte musiken mig särskilt mycket. Edit. Det här verkar vara den sista bilden kameran snappade upp innan den packades ner. http://dreamhack.falkex.se/cam/homer_070619_205945.jpg Redigerad 20 juni, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 så jävla ra att dom inte fåt ha högre! fyfan va dålig musik dom spelar! Jag hade dock inga problem med att känna det i magen när det spelades 2PM - Tetris var femte minut. Det var nog inte hur hög volym dom fick ha som var problemet utan hur hög volym dom faktiskt valde att ha på dom flesta låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Jag måste faktiskt säga att jag hade det riktigt trevligt på DH och kommer säkerligen på DHW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Här kommer några bilder av de över 200 bilderna jag tog. Burntornet vi bydde vid våran rad, måste ha varit DHS längsta burntorn.. Har för mig den blev 501cm lång. Bungyjump.. Sovande JSHC.. (han i grå tröja till vänster) Guitar Hero II Wii Övriga DH-bilder. Mer och mer folk börjar lämna. Bordsgrannen svinstia.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Mwaah.. Fan va trött jag var där, det värsta var att ingen av mina kompisar märkte att du stod där och fotade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts