DrStupid Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Winter är ju bättre, men detta summer var bättre än mitt förra, helt värdelösa. Edit, gick förresten och lade mig nästan direkt efter att jag kom hem igår vid elvatiden, har sovit tills nu. 1 timme och tio minuter försent. Tyvärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 1 timme och tio minuter försent. Tyvärr! Attans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 UNDERBART HEMMA!! TYSTNAD!!! INGET JÄVLA DUNKANDE SKITMUSIK!!! Känner mig inte så extremt trött faktiskt men jag ska nog ändå ta och sova snart. DHS07 var inte lika roligt som DHW06 var, men visst var det kul. Ska lägga upp en mängd bilder sen när jag har kopplat in datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Är det mycket mera saker på Winter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Är det mycket mera saker på Winter? Mer folk tror jag nog det är. På sommaren är de flesta ute och hoppar på gröna ängar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Mer folk tror jag nog det är. På sommaren är de flesta ute och hoppar på gröna ängar. Är det många platser som är lediga på summer/ winter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Nu är jag hemma och ikopplad jag också. Sov 2 timmar i bilen och är faktiskt inte alls trött nu. Vet inte vad det beror på men jag ska i alla fall utnyttja det till min fördel. Lägger mig som vanligt ikväll så är dygnet tillbakavänt på en natt. Skitbra. Ja, Winter är mycket roligare. Fler aktiviteter och bättre stämning. Enda fördelen med summer är vädret. I vilket fall så var det inte ett dåligt DH. Sista dagen kunde man varit utan men överlag är jag nöjd. Lider dock verkligen med städarna. Bara våran rad var helt sjukt äcklig. Särskilt P-C:s och Jackers cocktails. Usch. Tack P-C:s mamma för skjutsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 En liten snabb fråga bara, vilka har planerat att åka på DHW07? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 En liten snabb fråga bara, vilka har planerat att åka på DHW07? Jag har planerat att göra så gott jag kan för att åka dit. När är det? Mellan jul och nyår? Isf går det bort =/ Men det är väll nån gång där runt 10 december, har jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 En liten snabb fråga bara, vilka har planerat att åka på DHW07? Tror att jag ska försöka ta mig ner till DHW07, inget är säkert än dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Jag skulle kunna chansa på att det är i slutet av november. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 En liten snabb fråga bara, vilka har planerat att åka på DHW07?Jag har PLANER på det, det beror på om jag har tid. Men om jag kommer så kommer jag nog inte hitta på saker med er ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Jag har PLANER på det, det beror på om jag har tid. Men om jag kommer så kommer jag nog inte hitta på saker med er ändå Hah, så jävla typiskt, va? Alla 90:or/91:or/92:or som leker maffiakungar på nätet är livrädda för att visa bilder på sig själva eller åka på DH.. (Pico, någon?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Hah, så jävla typiskt, va? Alla 90:or/91:or/92:or som leker maffiakungar på nätet är livrädda för att visa bilder på sig själva eller åka på DH.. (Pico, någon?)Jag HAR faktist postat bilder på mig :'( Sedan är jag inte blyg, men jag har väl något handikapp som gör att jag inte vet hur man ska bete sig med nytt folk bland massa folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Sedan är jag inte blyg, men jag har väl något handikapp som gör att jag inte vet hur man ska bete sig med nytt folk bland massa folk. Blyghet är det du beskriver Eller någon form av psykisk störning, men jag tror inte du har det Redigerad 19 juni, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Blyghet är det du beskriver Eller någon form av psykisk störning, men jag tror inte du har det Helt grymligt sorgligt. Jag kan ju hoppas att det är blyghet, men ska man tro min mor har jag något psykiskt problem. I dunno, vi får se vad BUP säger i höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 En liten snabb fråga bara, vilka har planerat att åka på DHW07? Jag kommer nog =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Fan, nu ska jag dusha.. Japp, det ska jag. Jag är helt klibbig av jolt och svett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 En liten snabb fråga bara, vilka har planerat att åka på DHW07? Får jag ledigt från skolan så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Tror att jag ska försöka ta mig ner till DHW07, inget är säkert än dock If you get the ride, I'll ride with ya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts