Sikorka Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 JOOOOOOOOOOOOOOOHAAAAAAN! btw, en crazy frog-brodern sitter framför mig. HAHAH PRECIS NÄR ICE KOLLADE PÅ DEN SÅ KOLLAR HAN PÅ ICE'S SKRÄM "VAA FAAN!?" "DET ÄR JU JAG!!!" *alla hans 3 kompisar kollar också* atm så bevakar han candys skärm.XD jag tänkte faktsikt på det också, shit det är ju han störande grabb hursomhellst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 HAHAH PRECIS NÄR ICE KOLLADE PÅ DEN SÅ KOLLAR HAN PÅ ICE'S SKRÄM "VAA FAAN!?" "DET ÄR JU JAG!!!" *alla hans 3 kompisar kollar också* atm så bevakar han candys skärm.XD jag tänkte faktsikt på det också, shit det är ju han störande grabb hursomhellst Din lögnare D: Du kom aldrig till Statoil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Ah, nu har vi gått runt och gjort massa random saker. (Vi=xstreeem, hans kompis, sikorka, icecandy, jacker och lajnux) Vi tappade bort jacker efter ett tag när jag typ skulle köpa glass, och sedan så försökte vi hitta P-C i sovsalen, utan framgång. Har tatt bilder. -- RÄTT DRAGQUEEN VANN! DET ÄR KUL ATT PETA PÅ STELLANS RYGG MED FINGRAR! -- EDIT: BILD -- EDIT: Jävla r2, stell och pc som inte orka vara med.. -.- w00t? Ni frågade aldrig faktist. :'( Ni stod där, alla 4(5?) och petade på mig. När jag svarade blev ni rädda och gick ifrån mig. *snyftar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 w00t? Ni frågade aldrig faktist. :'( Ni stod där, alla 4(5?) och petade på mig. När jag svarade blev ni rädda och gick ifrån mig. *snyftar* Du kunde ha tagit eget initiativ :'( *emotear* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Hur ska jag kunna veta vad ni vill när ni petar på mig när jag spelar WC3 med lurar på mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Din lögnare D: Du kom aldrig till Statoil... ,_. jag hoppas inte du tog det där alltför seriöst. jag orkar inte flytta på mig atm. XD w00t? Ni frågade aldrig faktist. :'( Ni stod där, alla 4(5?) och petade på mig. När jag svarade blev ni rädda och gick ifrån mig. *snyftar* Aww. Sry, jag trodde du var upptagen med dotA eller vad du höll på med.. edit: du kunde väl tänkt att finger, börjar på f --> f=följa många människor --> m=med e t p h o n e h o m e Redigerad 19 juni, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 BUT YOU WONT LET THOSE ROBOT DEFEAT US, YOSHIME! I'm bound to go insane any minute now. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 ... Gruppfoto någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 När, var, hur? Ställer upp på allt för något att dricka. Har så förbannat ont i halsen, och har slut på Loka.. *SKIKER I PANIK* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Jag ska dra snart så visst, gruppfoto snart.. vid activity klockan 8? Har någon kamera? Redigerad 19 juni, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 När, var, hur? Ställer upp på allt för något att dricka. Har så förbannat ont i halsen, och har slut på Loka.. *SKIKER I PANIK* Har bara lite mindre än 1liter av min 2liters Fanta. Mmmm så gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Gah... Jävla äcklig skitmusik, ska bli så härligt att komma hem och få slippa musiken.. Skulle sova förut men så höjer idioterna i tornet basen/ljudet. Dax att börja packa ihop lite nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Låter bra med Activity kl 8... Sikorka har kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Ställer upp på allt för något att dricka. Har så förbannat ont i halsen, och har slut på Loka.. *SKIKER I PANIK* .kom hit så får du en o.25l energi dryck, fylld till hälften. ice har druckit lite, 90% kvar ddock. edot: min kamera är out of batteri edit: bruken har en buckla. Redigerad 19 juni, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 vad gör vi? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 vad gör vi? D: .ändrar tiden till 08:10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Affs, inget oöppnat. Aja, glöm inte mig på gruppsexet. *quickie* Vart fan är Jacker och R2 dårå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Tror att dom båda sover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 JOHAN ÄR NAAAKEEEN!!! \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 8:10 vid Activity, be there or be SQUAAAAHAAAAREEEEEH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts