StellHell Skrivet 18 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 TEKNISKT sett har jag 6/5 nu.. Fast nehh, jag vill inte bannaz! :'( 11 faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Men å andra sidan kan väl andra mods banna? DIN MAMMA, NORD!! DIN MAMMA IGEN! PAHA! HÅR! ÄR INGET DU HAR! HAHA! Dh är skojsigt! Få se.. Redigerad 18 juni, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Här kommer meatspin, pixelart! vad är meatspin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 vad är meatspin? ...*väntar på att någon ska lägga upp den där filmsnutten av "meatspin" * Tro mig, du vill inte veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) vad är meatspin? http://www.meatspin.com akta dig *om stellan får lägga upp en stötande pixelbild i en spamtopic så får jag lägga upp en stötande film..> Redigerad 18 juni, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 http://www.meatspin.com akta dig *om stellan får lägga upp en stötande pixelbild i en spamtopic så får jag lägga upp en stötande film..> MY EYES! THE GOGGLES DO NAAATHING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Hemma igen. Har några fler bilder att publicera, men här är en: Var trist att behöva åka i förtid, har man lama kompisar så har man. Hoppas ni har en trevlig sista natt i alla fall, sov inte bort den (som jag själv ska göra)! Vi ses i vinter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Kanske kommer i vinter. Kanske, som vanligt. Kompisarna blir nog svåra att peppa, venne om det är kul att åka dit själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Jag gillar penis, kan ingen komma hit och ge mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Kanske kommer i vinter. Kanske, som vanligt. Kompisarna blir nog svåra att peppa, venne om det är kul att åka dit själv. Du kan få sitta med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Hemma igen. Har några fler bilder att publicera, men här är en: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/gsfue8ld10ba.jpg Kan du eller någon annan skriva vem som är vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Jag gillar penis, kan ingen komma hit och ge mig? Du kan få sitta med mig. Fy fan vilken tabbe jag gjorde då jag läste det som att Jacker quotat P-C första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Kan du eller någon annan skriva vem som är vem? Han i röd tröja är Ärrtvå. Långe Jan i vit tröja är Jacker. Han i randigt är Siana. Längst bak till vänster är Lajnux. Han med BR-skjorta är StellHell. Visst hade jag rätt? Förresten, jobbar du på BR Leksaker Stell? Redigerad 18 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Du kan få sitta med mig. O'boy! Man kan fan inte lämna sin dator i fred .. Jävla spammers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 O'boy! Man kan fan inte lämna sin dator i fred .. Jävla spammers. Du som får lära dig låsa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Gurka. Schnella GTAsajtarz. Haha, Lajjan sitter utan sin musmatta och trummar på bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Burktornet en bordsgranne och min polare bygger på.. Är ej klart än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 .haha aj xstreem kastade just en snusdos mellan benen på mig.. XD Oggi!? - Two cups of coffee and an ice-cream säger: Vill ni ha en snusdosa? Oh. säger: Nä Oggi!? - Two cups of coffee and an ice-cream säger: Okej' Oggi!? - Two cups of coffee and an ice-cream säger: Bra Oggi!? - Two cups of coffee and an ice-cream säger: TRÄFFADE JAG? Radioaktiva Räkan | I luuv Sushi @ DREAMHACK säger: AJ Radioaktiva Räkan | I luuv Sushi @ DREAMHACK säger: DIN KUK Oggi!? - Two cups of coffee and an ice-cream säger: :W:W:W Radioaktiva Räkan | I luuv Sushi @ DREAMHACK säger: DU TRÄFFFADE MELLAN MENEN Oggi!? - Two cups of coffee and an ice-cream säger: Var träffade jag=? Oggi!? - Two cups of coffee and an ice-cream säger: XD Floppycat - DREAMHAX säger: erv Radioaktiva Räkan | I luuv Sushi @ DREAMHACK säger: DU TRÄFFADE MIN SNOPP Radioaktiva Räkan | I luuv Sushi @ DREAMHACK säger: AJ Floppycat - DREAMHAX säger: lol :b3njo: säger: :lol Oggi!? - Two cups of coffee and an ice-cream säger: EGD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Nu har jag: 1. Duschat. 2. Borstat tänderna. 3. Bytt strumpor en gång mer än majoriteten på Dreamhack. 4. Bytt tröja för andra gången. Känner mig såå nyttig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Mitt MSN är fuckat! Måste reboota. HAHAHAHAHAHAHAHAHA, EN KILLE VISADE JUST HELA HÄRLIGHETEN PÅ SCEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts