Kebab Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) JAG Så där kort hår hade du inte senast jag såg bild på dig! Äsch, vi skyller på IceCandys dåliga digitalkamera. Redigerad 16 juni, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Bah, och så fick jag inte någon klapp på huvudet! Nej, du var ju på fel sida av bordet. Också sprang du iväg precis när jag reste mig upp för att ge dig en kaka. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) Är det Henki där till höger på första bilden? Han var inte lång! Vem är det till höger på andra bilden? Åja, för det första står jag bredvid Jacke ffs och sen ...är jag åtminstone längre än förr... Redigerad 16 juni, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Öhm, jag kanske skulle ta och packa ihop och bege mig dit nurå.. Vill bara ha reda på om man ställer bilen utanför eller innanför grindarna.. :S *edit* Vafan i helvetet! Detta var ju post #12000! ZOMGWTFBBQ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Öhm, jag kanske skulle ta och packa ihop och bege mig dit nurå.. Vill bara ha reda på om man ställer bilen utanför eller innanför grindarna.. :S Grindar såg jag inga, det är väl precis utanför D som du kan ställa bilen. Om det finns plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Det är bara för avplock som man ställer bilen där. Provisorisk parkering. Saken är den att i vintras fick jag ställa bilen inne på området på baksidan, och kunde därför inte kära någonstans för då fick jag inte in bilen igen.. Antar att det är så igen.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Ajm ånlajn ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Bara så ni vet, det KAN inte bli för många bilder! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/e43yr95sd5ip.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Så där kort hår hade du inte senast jag såg bild på dig! Nopes. Jag trivs bättre i kortare. Du får se fler bilder sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) Här kommer lite bilder. Redigerad 16 juni, 2007 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Hur många webbkameror finns det? Hittade just en till Webbkameran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Jag är här!!!!!!!!!!!111111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Jag är här!!!!!!!!!!!111111 NEEEEJ, DET ÄR DU INTE!!!!!!!!!!!!!!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 NEEEEJ, DET ÄR DU INTE!!!!!!!!!!!!!!111 Mohaha, vi sitter brevid varandra och kan spamchatta hur mycket som helst!1 jag behöver inte ens skriva det här till dig eftersom du läser det samtidigt som jag skriver det!!!!1111 :j Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Mohaha, vi sitter brevid varandra och kan spamchatta hur mycket som helst!1 jag behöver inte ens skriva det här till dig eftersom du läser det samtidigt som jag skriver det!!!!1111 :j Jag vet, fett bra. På så vis går det hela snabbare, man tjänar tid. Och tid = pengar som vi vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 !!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) !!!!11 Spammare Redigerad 16 juni, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 dc.dh07.se:555 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Ingen som kan sätta upp en proxy så jag kommer in på DH-hubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Spammare Det får man göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts