Jump to content

Dreamhack Summer 2007!

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 554
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Otroligt roligt. Mer tragiskt.

Ja för mig var det kul när jag precis tänkte att om jag var där med folk härifrån hade saker försvunnit precis innan jag läste inlägget. Jag är verkligen inte för onödiga stölder, jag tyckte bara det var roligt i och med att jag tänkte på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja för mig var det kul när jag precis tänkte att om jag var där med folk härifrån hade saker försvunnit precis innan jag läste inlägget. Jag är verkligen inte för onödiga stölder, jag tyckte bara det var roligt i och med att jag tänkte på det.
Varför du tyckte att det var kul framgick inte i ditt "Haha :angry: ".

Nej, onödiga stölder är ju verkligen så mycket värre än ... Ja... Eh, nödvändiga(?) stölder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför du tyckte att det var kul framgick inte i ditt "Haha :angry: ".

Nej, onödiga stölder är ju verkligen så mycket värre än ... Ja... Eh, nödvändiga(?) stölder.

Exact, det var väl därför jag förklarade för honom?

Ett gatubarn som baxar en påse bröd på ICA för lite mat i magen tycker jag inte är fel. Någon som snor en 3000 kronors iPod av någon i skolan för att beckna tycker jag däremot är fel. Vad är det du inte förstår?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exact, det var väl därför jag förklarade för honom?

Ett gatubarn som baxar en påse bröd på ICA för lite mat i magen tycker jag inte är fel. Någon som snor en 3000 kronors iPod av någon i skolan för att beckna tycker jag däremot är fel. Vad är det du inte förstår?

Om detta lilla gaturbarnet måste sno mat för att överleva för att den lever på gatan så är det ju något som är jävligt fel.

Ajja, back on topic. Jag vill vara på dreamhack, ni verkar ha kul blablabla...

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor