eliizar Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 OH HERRERÖNNBY! Somnade redan vid 12-01 tiden igår.. Och vaknar inte förrens nu. Fyfan, jag måste ha missat hur mycket kul som helst! :'( Oh herrerönnby! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Hata alla jävla blattar som bara kommer hit för att sno saker. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Haha Otroligt roligt. Mer tragiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Nu är man vaken dåra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Otroligt roligt. Mer tragiskt. Ja för mig var det kul när jag precis tänkte att om jag var där med folk härifrån hade saker försvunnit precis innan jag läste inlägget. Jag är verkligen inte för onödiga stölder, jag tyckte bara det var roligt i och med att jag tänkte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Fack, det verkar roligt. Nästa sommar kommer jag, lita på det.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Fack, det verkar roligt. Nästa sommar kommer jag, lita på det.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Ja för mig var det kul när jag precis tänkte att om jag var där med folk härifrån hade saker försvunnit precis innan jag läste inlägget. Jag är verkligen inte för onödiga stölder, jag tyckte bara det var roligt i och med att jag tänkte på det.Varför du tyckte att det var kul framgick inte i ditt "Haha ". Nej, onödiga stölder är ju verkligen så mycket värre än ... Ja... Eh, nödvändiga(?) stölder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Varför du tyckte att det var kul framgick inte i ditt "Haha ". Nej, onödiga stölder är ju verkligen så mycket värre än ... Ja... Eh, nödvändiga(?) stölder. Exact, det var väl därför jag förklarade för honom? Ett gatubarn som baxar en påse bröd på ICA för lite mat i magen tycker jag inte är fel. Någon som snor en 3000 kronors iPod av någon i skolan för att beckna tycker jag däremot är fel. Vad är det du inte förstår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Exact, det var väl därför jag förklarade för honom? Ett gatubarn som baxar en påse bröd på ICA för lite mat i magen tycker jag inte är fel. Någon som snor en 3000 kronors iPod av någon i skolan för att beckna tycker jag däremot är fel. Vad är det du inte förstår?Om detta lilla gaturbarnet måste sno mat för att överleva för att den lever på gatan så är det ju något som är jävligt fel. Ajja, back on topic. Jag vill vara på dreamhack, ni verkar ha kul blablabla... Redigerad 18 juni, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Wey! Gick och la mig vid 07.00.. Ställde klockan på 12.00, men sov igenom alla signaler. Vaknade nu vid 17.00.. Affs, missat hela måndagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Wey! Gick och la mig vid 07.00.. Ställde klockan på 12.00, men sov igenom alla signaler. Vaknade nu vid 17.00.. Affs, missat hela måndagen. Ser dig nu. Godmorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Wey! Gick och la mig vid 07.00.. Ställde klockan på 12.00, men sov igenom alla signaler. Vaknade nu vid 17.00.. Affs, missat hela måndagen. Men du har fått sova ut i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Men du har fått sova ut i alla fall. Det är lame att sova. Sova ska man göra hemma inte på dh. -- Compwear besöke just mig och Ice, lite förvirrad men sen kom jag på vem det var. ^^ -- EDIT: JAAA HADE GLÖMT BORT"!! ;D Redigerad 18 juni, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Varit och badat i en timme nu.. otroligt skönt att vara ren och fräsch.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Varit och badat i en timme nu.. otroligt skönt att vara ren och fräsch.. Usch, måste varit kallt. Det är lite kyligt ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Vad pratade Supermarit om nyss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Sov vid datorn tills 11.00 typ, sen gick jag till sovsalen och sov tills 17.10... Jippie! En hel dag är borta! Har varit på Willy's och köpt Nesquik hur som helst... Träff idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Usch, måste varit kallt. Det är lite kyligt ute. Rosensundsbadet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts