Mr.Dumbom Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Har också vaknat upp nu. Sov bra trots att jag hade ett par fötter nästan vid ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 OH HERRERÖNNBY! Somnade redan vid 12-01 tiden igår.. Och vaknar inte förrens nu. Fyfan, jag måste ha missat hur mycket kul som helst! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 OH HERRERÖNNBY! Somnade redan vid 12-01 tiden igår.. Och vaknar inte förrens nu. Fyfan, jag måste ha missat hur mycket kul som helst! :'( Jävlar vad du missa grejer! De hade ballonghav och kastade ut gigantiska badbollar som nockade ner flera datortorn. Det regnade joltcola och heaton bjöd mig på dans. Fan vad det händer saker när du är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Besöker dh om en timme, får se om jag hälsar på er eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 I vinter ska jag ha plats mot scenen. Hatar att behöva vända sig om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Sååå. Wakey wakey handz of snakey. Vaknade för någon timma sedan, sedan så småsov jak i Ice's famn.. och så mobbar hon mig med bottleguy,, arhgh!! Inv mig till någon msnchatt pls sen.. Någon som vet någon bra film/spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Det kom ingen ärrtvå och väckte mig Fitta, jag har blivit av med min musmatta Redigerad 18 juni, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Hata alla jävla blattar som bara kommer hit för att sno saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Hata alla jävla blattar som bara kommer hit för att sno saker. W-w-w-w-w-w-w-w-woooooord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Vart är uttagningsautomaten här vid Elmia? Jag vet på ett ungefär vart den är (utanför A-hallen) men hur tar man sig dit. Är ju stängsel, spärrar och staket överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Vart är uttagningsautomaten här vid Elmia? Jag vet på ett ungefär vart den är (utanför A-hallen) men hur tar man sig dit. Är ju stängsel, spärrar och staket överallt. Det är lite komplicerat men gå mot Scandic hotell och kolla mot DH så ser du den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Hata alla jävla blattar som bara kommer hit för att sno saker. Seriöst. Man har lust att gå på jakt efter tjuvar och slå dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Seriöst. Man har lust att gå på jakt efter tjuvar och slå dom.. Jag är med på att göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Jag är med på att göra det "OOHH DIN JÄVEL DIN JÄVEL DIN JÄVEL DU FAN DÖÖÖ JÄVLA OMOGNA JÄÄÄÄÄÄVVEEEEL DU TOG MIN MUSMAPPA!!!" *smäck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 'Morrn. Kommer antagligen åka ikväll, vid åttatiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Det är lite komplicerat men gå mot Scandic hotell och kolla mot DH så ser du den. Whoho... Tackar! Hittade dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Vi måste fixa en träff snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Elit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Elit. Spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Kommer antagligen åka ikväll, vid åttatiden. Jag skulle inte banga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts