Frenzy Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Lägger mig snart. Natti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Affs, folk sover på helt fel tider.. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Jahapp... Där låg jag och halvsov i sovsalen, så kommer en dum jävla Crewsnubbe på kickbike och väcker mig. Jävla spånhuvud... "Du får inte ligga i gången, lägg dig i de markerade områdena." Jaha? Men om där inte är plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Jahapp... Där låg jag och halvsov i sovsalen, så kommer en dum jävla Crewsnubbe på kickbike och väcker mig. Jävla spånhuvud... "Du får inte ligga i gången, lägg dig i de markerade områdena." Jaha? Men om där inte är plats? Ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 heJ! Jag har tråkigt så jag undrar bara vad ni sysslar med just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 heJ! Jag har tråkigt så jag undrar bara vad ni sysslar med just nu Funderar om jag ska se en film eller sova över bordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 DotA.. Siana har skaffar brud från Crew som ska våldgästa. Bara vi 2 som är vakna på vår rad, resten sover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 DotA.. Siana har skaffar brud från Crew som ska våldgästa. Bara vi 2 som är vakna på vår rad, resten sover. Men se dig till höger. Vi sover inte ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Men se dig till höger. Vi sover inte ... och jag sover inte! ska man hälsa på eller, till rad 16? Redigerad 18 juni, 2007 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 och jag sover inte! ska man hälsa på eller, till rad 16? Gör som du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Gör som du vill Men jag vågar ju inte om de inte är okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Kommer nog inte vara så värst social Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Ja, brudarna har dropin på mitt plejs atm. Twister om 25 minuter. Sen är det nog sovdags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 S-s-s-sä-särring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Gick och kollade när Elias förlorade på Twister, sen gick jag till Statoil, men jag köpte inget. Vad kan man göra nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Blä bajs bush. Fan vad kasst man sover. Verkligen. Sov med en trasig sovsäck direkt på golvet nu, fan vad ryggen mår bra nu! När vaknar resten? När ska de sluta spela DEN DÄR JÄVLA HORTETRISLÅTEN PÅ 1000db?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Var precis vid Telia och softade lite med lallaren, riktigt skönt där, visade någon komedifilm som man kunde softa till, höll på och somna nästan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Snön ligger vit på taken Endast Aggo är vaken.. Hmm, vadfan ska man göra? Jag är bajshungrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Det är slut idag va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Nu är jag vaken. Jag skulle väcka Linus också. Tror att han sa att han kommer men jag får se. Måste titta till honom sen. Var är alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts