Sikorka Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Gick till eldshowen, såg inte ett skit. Var det ens någon show? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Var det ens någon show? Jadå... Men en massa människor stod i vägen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 D16, raden med ansiktet ifrån scenen. okej! kommer förbi igen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Wtf. Vi var där också. Verkade vara typ max 3 som deltog i tävlingen, noobs allihopa. Nordicsnubbarna kunde väl förfan har testat spelet INNAN dom drog igång tävlingen.. -.- sux, nu måste man vänta ett halvår.. Eller hur, hade verkligen sett fram emot tävlingen om den var ordentligt ordnad. Jag såg både dig, Ice och xstreem, men jag var för feg och hälsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Kan inte alla som är här hitta på något kul snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Kan inte alla som är här hitta på något kul snart? Jag såg dig i ögonen Du var läskig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 *fnitter* Trött. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 *fnitter* Trött. :/ Ska du, jag och R2 dra och sova snart eller? Både han och jag är sjukt trötta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Jag såg dig i ögonen Du var läskig! Va? Det minns jag inte... *tänker* Vad gjorde jag medans du såg mig? Redigerad 17 juni, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Va? Det minns jag inte... *tänker* Vad gjorde jag medans du såg mig? Lutade dig bakåt? : ) 3minuter sen typ! Redigerad 17 juni, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Lutade dig bakåt? : ) 3minuter sen typ! Okej... Då måste jag ha kollat på Futurama... Hur ser du ut? (så jag kan se om jag kommer ihåg att jag kollade någon i ögonen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Okej... Då måste jag ha kollat på Futurama... Hur ser du ut? (så jag kan se om jag kommer ihåg att jag kollade någon i ögonen) Hmm, typ svart t-shirt med ett Es märke på, rödblommiga shorts, typ lite tillruffsat hår och en piercing i läppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Tänkte väl att det var Sikorka och Ice som var där Riktigt misslyckad tävling, samtidigt som eldshowen dessutom. Jag är på och hittar på i stort sett vad som helst. Redigerad 17 juni, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Jag är på och hittar på i stort sett vad som helst. O RLY VAD som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 det är jävligt roligt att alla sitter i tradekanalen och skriver "nån brud som vill mysa" osv! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 O RLY VAD som helst? "I stort sett" sa jag, det exkluderar sängen med jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Nu ska jag slagga lite. Jag lär nog inte vara tillbaka före 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Sådär! Nu har jag snackat med Jacker och Siana iaf, och ska nog sova nu! så natti Redigerad 18 juni, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Natti, gott folk. Själv är man anmäld till både fotboll-och twisterturneringen. Twister är vid 5 så det får bli sova direkt efter, kommer väl gå upp vid 12-tiden imorrn. Ääh, åkte ut direkt i fotbollen. Jaja, twister är mer "min sport". Redigerad 18 juni, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Lägger mig nu. Natti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts