Lajnux Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Meeen har du inget att göra. Kom igen. Alla GTASajtare går till Soundic Radio klockan kvart i fem! Och så kan ni sjunga för Xstreem! Det var ett förbannat tjatande, vi har väl annat för oss än att springa runt och visa oss i webcams. Men visst, du gillar ju att visa dig i cam så jag förstår att du vill det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Det var ett förbannat tjatande, vi har väl annat för oss än att springa runt och visa oss i webcams. Men visst, du gillar ju att visa dig i cam så jag förstår att du vill det Nej det gör jag inte. Vad gör ni? På bilden Banjo postade trodde jag Siana var IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Nej det gör jag inte. Vad gör ni? På bilden Banjo postade trodde jag Siana var IceCandy gubbkuk och camkille16 öhö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 gubbkuk och camkille16 öhö? Öhö what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Okej.. Nu återgår vi väll till DH-snacket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Vad har det varigt för tävlingar? Ska det inte finnas en tetristävling, ingen som är med i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Snart ska vi spela Wardog Lasertag. Och Lajnux kom med i FZs bildarkiv! http://www.fz.se/bilder/arkiv/y/yxt8a6hlfo4ziqgw37p0nck9j1rmb5du.jpg Här är vi igen, inne i GH2- montern. http://www.fz.se/bilder/arkiv/i/icq7mg4dupsno19zf56reblx2w3vatyk.jpg Redigerad 17 juni, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Var tidigare och klättrade på den där isväggen, den var skitsvår! Iofs använde jag de (ganska mycket) för små pjäxorna så mina fötter dög inget till. Väggen var sönderkrafsad så hackorna slant hela tiden. En gång för mycket... Ouch!!MOV00008.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Snart ska vi spela Wardog Lasertag. Och Lajnux kom med i FZs bildarkiv! http://www.fz.se/bilder/arkiv/y/yxt8a6hlfo4ziqgw37p0nck9j1rmb5du.jpg Här är vi igen, inne i GH2- montern. http://www.fz.se/bilder/arkiv/i/icq7mg4dupsno19zf56reblx2w3vatyk.jpg Fråga mig nästa gång ni drar och kör något event eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Hur känner man sig när man åker hem ifrån DH? Är de som en redig bakfylla? För de är ju inte precis det optimala levnadssättet att löka framför en dator med massa skräpmat och lite sömn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Hur känner man sig när man åker hem ifrån DH? Är de som en redig bakfylla? För de är ju inte precis det optimala levnadssättet att löka framför en dator med massa skräpmat och lite sömn. Tss, finns inget bättre än levnadssättet på DH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Ni får fråga mig om den saken senare ikväll, för nu sticker jag! Packar ihop rubbet ATM. Syns kanske nästa gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Fan, körde laserwargamet med hela drösen. Fy vad oseriöst det blev till slut. Jag och min polare satte oss ner och tog en cigg för att sen skjuta Siana en 4-5 gånger. Yeah, bästa 60:- spent ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Jag är med på skojiga saker närsom typ, bara att fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Jag är med på skojiga saker närsom typ, bara att fråga. What he said! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Vilka ska med och kolla på eldshowen ikväll? 00.00 that is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Hurry! Ta gruppbilder innan henkibojj sticker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Vilka ska med och kolla på eldshowen ikväll? 00.00 that is. Jag och Powwe ska dra och titta på den. (vi kan ju ta foto där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Jag och Powwe ska dra och titta på den. (vi kan ju ta foto där) Då har nog Henkibojj åkt. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Ice och jag bestämmde oss för att springa runt och fixa så mkt gratissaker som möjligt. Men vi fastande i goodgame montern ett bra tag och diskuterade skit (piracy, konst och spel) med killen som håller tal hela tiden. Ganska kul, jag gick och hämtade bananer med jämna mellanrum, gratis. WEIII DREAMHACK!!!! Redigerad 17 juni, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts