Siana Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Jag, Siana och Lajnux har nu sovit ungefär 6 timmar i sovsalen. Jag kan bara tala för mig själv men jag har i alla fall sovit relativt ostört. Agreed. Några idioter som skrek som aldrig förr, men när jag väl har somnat sover jag som en stock och då vaknar jag ej av sådant ändå. Det enda jag vaknade av var när min sovsäck "läckte". Dragkedjan var sönder så jag hade bara lagt den kring mig och så låg jag på öppningen, då och då så råkade jag vrida mig så att öppningen lossade och då blev det kallt som fan. Ska dra till Willys och köpa någon form av micromat, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Agreed. Några idioter som skrek som aldrig förr, men när jag väl har somnat sover jag som en stock och då vaknar jag ej av sådant ändå. Det enda jag vaknade av var när min sovsäck "läckte". Dragkedjan var sönder så jag hade bara lagt den kring mig och så låg jag på öppningen, då och då så råkade jag vrida mig så att öppningen lossade och då blev det kallt som fan. Ska dra till Willys och köpa någon form av micromat, tror jag. Du väckte mig ganska ofta när du rullade runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 http://jonkoping.expressen.se/Nyheter/1.717939 http://jonkoping.expressen.se/Nyheter/1.716856 w00t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Sådär, nu har jag köpt ny mus eftersom en jävla neger hade snott min när jag sov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Sådär, nu har jag köpt ny mus eftersom en jävla neger hade snott min när jag sov har du trådlös eller, då sätter man den i fickan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Detta lät lite kul: "Förutom Darth Vader kommer flera aktiviteter äga rum, förutom själva spelandet när tusentals datorer kopplas upp mot varandra. Bland annat ett världsrekordförsök i överklockning. Överklockning? - Ja, det är som om du trimmar en moppe." Edit: Passar på att gratulera xstreem på födelsedagen, spring iväg och gratta honom nu. Redigerad 17 juni, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 har du trådlös eller, då sätter man den i fickan Nein tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Edit: Passar på att gratulera xstreem på födelsedagen, spring iväg och gratta honom nu. Jepp Jag kräver presenter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Jepp Jag kräver presenter! R2 är skyldig mig en Jolt Cola. Du kan få den istället. Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 R2 är skyldig mig en Jolt Cola. Du kan få den istället. Grattis! Yay! En Jolt Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Någon som vet om Energi Drycker han innehålla farliga ämnen? Har små spammat sånt, tappat känseln i tungspetsen nu typ och har en slags irreterande smak i munnen.. Mina tänder känns även ovanligt vassa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Överklockning? - Ja, det är som om du trimmar en moppe." Och det roliga är...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Någon som vet om Energi Drycker han innehålla farliga ämnen? Har små spammat sånt, tappat känseln i tungspetsen nu typ och har en slags irreterande smak i munnen.. Mina tänder känns även ovanligt vassa.. Kan tänka mig att du känner av den förskräckliga mängden socker (eller nåt annat) som gör att tänderna klibbar ihop med varandra, är det det du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Kan tänka mig att du känner av den förskräckliga mängden socker (eller nåt annat) som gör att tänderna klibbar ihop med varandra, är det det du menar? Na.. Liksomm jag får sår på tungan för att jag skär mig på tänderna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Var tog alla vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Tack för Jolten, förresten, Siana! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Mums! Nyvaknat och utsövd. Att sova i bilen är king! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Satt vid datorn och med Agge ett tag efter att jag vaknat. Men jag var så jävla trött att jag inte pallade att vara vaken, gick och la mig igen. Den här gången sov jag dock med kläderna på utanpå sovsäcken, så nu blev det mjukare. Sov iaf fram tills nu, ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Vem går med till Willys och tar ut pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Inte jak. Har ont i foten, men glöm för all del inte mina ca$h xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts