Siana Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Tackar nog för mig med. Ses imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Hu. Orkar inte vara vaken mer nu.. Håller på att dö av trötthet. Tänker sova nu.. Gnatt me' fellows.. Själv har jag varit uppe i 22 timmar och 10 minuter nu, jag känner en viss huvudvärk av all musik som kommer ur högtalarna precis bredvid. Har nog aldrig varit uppe 24 timmar i sträck nån gång, och... ja, två timmar till är väl inte mycket pris för att sätta ett sånt rekord? Vi får se hur det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Bllööööörgh... fyfan vad dåligt man sover här... ugh .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Sömn är överskattat. Har suttit och kollat på riktigt dålig porr hos en polare i någon timme nu och kommenterat skiten. Mycket nöje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 GOMORRON DH OCH GTASAJTEN! Vad jag skriker... Det blev inga 24h men väl 23:10. Mådde riktigt dåligt så jag tänkte att det var dags att göra något åt det innan jag blir sjuk på riktigt. Var så hungrig att jag fick äckelkänslor och jag var så trött att jag inte märkte att jag inte blinkat på en minut. Yeah, DHS =! Hälsa, men vem bryr sig? Stellan, jag tror jag fixat WC3 så du får koma ok hjelpa mek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 .varför säger min 500gb externa hårddisk att den är full när jag fyllt endast 12gb av den!? jag är varmare än ice, och fryser skiten av mig ändå.. fan. kallaste dh ever.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 ftp://ftp.gg-game.com/GGClientBeta.exe Dra hem den och installera Henk. Och jag hoppas ditt WC3 är crackat och patchat (1.21). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) kill me plx Varför, VARFÖR var jag dum nog att ta med tågluffarliggunderlaget?! Den är fett tunn och det var som att ligga på golvet. Till på köpet snarkade snubben som låg till höger om mig SKITHÖGT, och han till vänster hade en knarrande luftmadrass. Sovsalen är en jävla störhall där man blir störd och dum i huvudet om man sover. Alltså; Jag sov DÅLIGT inatt om ni inte fattat det. Drar seriöst till nån sängaffär och köper en tjock, go, mysig madress så jag kan sova fucking gott. Redigerad 17 juni, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 kill me plx Varför, VARFÖR var jag dum nog att ta med tågluffarliggunderlaget?! Den är fett tunn och det var som att ligga på golvet. Till på köpet snarkade snubben som låg till höger om mig SKITHÖGT, och han till vänster hade en knarrande luftmadrass. Sovsalen är en jävla störhall där man blir störd och dum i huvudet om man sover. Alltså; Jag sov DÅLIGT inatt om ni inte fattat det. Drar seriöst till nån sängaffär och köper en tjock, go, mysig madress så jag kan sova fucking gott. Småpotatis.. Under de minutrarna sömn jag fick pga RAVEMUSIKEN 10 meter därifrån så roade någon sig med att dra ut 'proppen' till min luftmadrass. När jag vaknade så låg jag mer eller mindre på golvet med min polare i bara kalsonger bredvid mig. *koffeinpiller* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Bah, well, fick mig iallafall 4 timmars sömn, dock till det dyra priset till att man mår rätt kass atm. Väntar på att mina polare ska vakna till så man kan få nått att käka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Progressbars är tråkiga. Det känns som om den mesta av min tid hittills har gått åt till att kolla på såna Har lirat gamla WC2 med brorsan dock, det är najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Åter efter 5 timmars sömn i sovallen. Fast jag sov riktigt bra ändå inga störande grannar eller så, öronproppar is the shit. Jag har mängder med öronproppar för den som vill ha förresten. Redigerad 17 juni, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Åter efter 5 timmars sömn i sovallen. Fast jag sov riktigt bra ändå inga störande grannar eller så, öronproppar is the shit. Jag har mängder med öronproppar för den som vill ha förresten. Jag kan ta ett par nästa gång vi träffas då För övrigt är jag jäkligt nöjd med DHt, träffat en del forumiter osv. Det som är mindre bra är den jäkla kylan i B hallen, dom kör med öppna dörrar och AC. Redigerad 17 juni, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 G'morrn! Sovit ganska bra i sovsalen, faktiskt! Inget störde mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 CUZ IM A STORMTROOPER YES I AM! Tung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) CUZ IM A STORMTROOPER YES I AM! Tung! yesiam,yesiam Omg gief song!!! ._. <3 Redigerad 17 juni, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Frukost någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Frukost någon? 3 bragokex och 1 energi dryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 det här är min 28 timme vaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Jag, Siana och Lajnux har nu sovit ungefär 6 timmar i sovsalen. Jag kan bara tala för mig själv men jag har i alla fall sovit relativt ostört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts