Quattro Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Som titeln lyder. Lägger här upp min lilla gtasamling som uppkommit med årens gång. Ser dock gärna att den blir större och mysigare! Vore roligt och spännande att se andras samlingar! Släng upp dom bara! Här kommer min! *Har även en svart likadan San andreas tshirt samt en stor Sanandreas "wallscroll" i tyg* http://aycu09.webshots.com/image/19808/200...65000570_rs.jpg Helt imponerande Aja, här är bild på min samling nu. VCS saknas fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) Skäms lite för min GTAsamlingen än så länge. Ska fixa pengar och brassa upp dem på gtagrejer. http://img519.imageshack.us/img519/2021/mygtacollectionqt8.png Redigerad 25 oktober, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Jordan: Vad är det i Kubrick-boxen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Ägde även GTA, GTA2 och liberty city stories förut men GTA och GTA2 försvann i flytt när jag flyttade från norrland... liberty city sålde jag för jag gillade det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Ägde även GTA, GTA2 och liberty city stories förut men GTA och GTA2 försvann i flytt när jag flyttade från norrland... liberty city sålde jag för jag gillade det inte. Affischen från GTAIII vill jag ha. Plus Vice Citys. Dem är borta, morsan kastade dem för flera år sedan. MÅSTE FÅ TAG I NYTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Affischen från GTAIII vill jag ha. Plus Vice Citys. Dem är borta, morsan kastade dem för flera år sedan. MÅSTE FÅ TAG I NYTT! Du kan få min, har en extra.. phsyced Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Du kan få min, har en extra.. phsyced GTA3?!?! DU KAN SKICKA I POSTEN LÄTT VÄRT Edit: ASIUHDHA# Redigerad 31 oktober, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 GTA3?!?! DU KAN SKICKA I POSTEN LÄTT VÄRT Edit: ASIUHDHA# Du missade kanske min att jag skrev phsyced... vilket innebär att jag inte tänker ge dig min extra poster, haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Du missade kanske min att jag skrev phsyced... vilket innebär att jag inte tänker ge dig min extra poster, haha Söpa. hondrafemti spenn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Söpa. hondrafemti spenn. Haha, pallar inte gå igenom att skaffa ett kuvär (elr en sån där tub) som passar och gå och posta skiten för pengar jag kan dra fram ur bakfickan, it just aint worth it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Söpa. hondrafemti spenn. Testa att kolla blocket. Om inte emo säljer den till dig så kanske någon annan säljer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Testa att kolla blocket. Om inte emo säljer den till dig så kanske någon annan säljer? Måste göra det. Finns det något annat än blocket tror du? Måste även ha tag i GTA1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Måste göra det. Finns det något annat än blocket tror du? Måste även ha tag i GTA1 Tradera, Amazon, Kelkoo, Ebay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Ägde även GTA, GTA2 och liberty city stories förut men GTA och GTA2 försvann i flytt när jag flyttade från norrland... liberty city sålde jag för jag gillade det inte. Vad e det för konstiga boxar du har till GTA3 och VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Vad e det för konstiga boxar du har till GTA3 och VC? Double Pack. hade kört GTA3 på PC, sen när vice city släpptes va jag sen på att skaffa det så det kom ut double pack för samma pris för för Vice City så man kan säga att jag fick gta3 gratis i princip.. jag tycker fodralen är fina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Double Pack. hade kört GTA3 på PC, sen när vice city släpptes va jag sen på att skaffa det så det kom ut double pack för samma pris för för Vice City så man kan säga att jag fick gta3 gratis i princip.. jag tycker fodralen är fina Det är en skam att ha PC fodral. GTA ska spelas till Playstation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Double Pack. hade kört GTA3 på PC, sen när vice city släpptes va jag sen på att skaffa det så det kom ut double pack för samma pris för för Vice City så man kan säga att jag fick gta3 gratis i princip.. jag tycker fodralen är fina Ja dom e riktigt fina, blir avundsjuk fen köpa mig ett dubbelpack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Det är en skam att ha PC fodral. GTA ska spelas till Playstation! Mmm jag vet, det är därför jag skaffade GTA3 till PC och resten till PS2, inklusive GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Mmm jag vet, det är därför jag skaffade GTA3 till PC och resten till PS2, inklusive GTA3. Då har du ju många extra affischer som jag kan köpa av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Då har du ju många extra affischer som jag kan köpa av dig. Om du anser två att vara många så ja, men att få köpa, nädu. om du så gärna vill ha den får du köpa mitt doublepack för 857:- Do it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts