Addepladde Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Det är så här att min polakre hade skrivit saker när ja va offline, o dom sakerna kom upp när jag gick online igen, men jag råkade kryssa ner :/ han hade skrivit sitt mobnr där o behöver det verkligen kan jag få upp rutan på nåt sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Nepp, om du inte valt att spara gamla konversationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Om du har MSN Plus inlagt så finns det en logglista i Plus!-menyn, jag tror att det står vad folk sagt där också. Jag är inte säker. En sak jag ÄR säker på är att det här är fel forum, och att jag rapporterar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Leta upp polarn din på eniro eller hitta.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Skaffa MSN plus! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts