Siana Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Så tar vi farväl utav en av Sveriges härligaste komiker och text-och revyförfattare. Povel Ramel blev 85 år innan han idag avled i sitt hem. RIP. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...1088100,00.html Redigerad 6 juni, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Knappt hört talas om honom, men... ...RIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Hörde nyheten precis på radion, mycket tråkigt att höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Läste det på aftonbladet precis nyss. Aldrig tyckt att han varit varken rolig eller speciellt bra, men han är ändå en stor person och det är alltid tråkigt när folk avlider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Oj. Hörde att han hade hjärtproblem för någon dag sen och tänkte att "han har nog inte länge kvar". Var aldrig ett "Povel-fan", men farsan och farfar däremot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Läste det på aftonbladet precis nyss. Aldrig tyckt att han varit varken rolig eller speciellt bra, men han är ändå en stor person och det är alltid tråkigt när folk avlider.Man har ju vuxit upp med honom! Minns speciellt "Far, jag kan inte få upp min kokosnöt" som mamma brukade spela av honom på en LP (!). Lite fint att han gick bort på nationaldagen i alla fall... (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 R.I.P, detta kom faktsikt som en chok, då jag trodde han skulle bli bättre efter att han hade blivit sjuk, men icke sa nicke. R.I.P Povel Ramel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Who? Ajja RIP i guess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Helvete... har nog aldrig skratta så mycket åt en mans texter. Godaaag på er alla, mitt naamn är Karl Nilsson å ja tänkte sjungaa... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Tråkigt att höra Jag har ju hört talas om honom, men inte mera sen heller. Har iofs nog hört nåt av honom nån gång. R.I.P. Redigerad 6 juni, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Han var ju asfrän/rolig. I liked him. May his soul R.I.P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Han har gjort riktigt mycket bra grejer, fast för mig gör det inte så mycket att han är död... nästan så att det förstärker hans storhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Han är mycket omtalad i min familj, och vi kommer alla att sakna honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 NEJ! Han var en mycket stor man i våran familj,alla älskade han.. Kommer saknas mycket.. Han som var så rolig,ja jävlar,hans texter kommer aldrig glömmas bort.. Vila i frid, :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Kommer sakna honom :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Frän kille, och det är ju alltid tråkigt när någon går bort . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Var är tvålen broder! R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Alltid tråkigt när folk dör men 85 år gammal och har varit riktigt produktiv under sitt liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Vila i frid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Tråkigt att höra! Lite fint att han gick bort på nationaldagen i alla fall... (: Han avled tyvärr igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts