I_S_A_K Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Finns det någon som vet fusk så man kan få öarna utan att klara uppdrag...om det inte finns fusk så kanske någon vet sån hara download sak då kan ni vara jätte jätte snälla och säga hur man gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Finns det någon som vet fusk så man kan få öarna utan att klara uppdrag...om det inte finns fusk så kanske någon vet sån hara download sak då kan ni vara jätte jätte snälla och säga hur man gör... Man kan ju ladda ner en Gamsave som finns på dom mesta Gta sidorna. tror även det finns en mod som låser upp alla delarna, MEN man måste starta ett nytt spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Man kan ju ladda ner en Gamsave som finns på dom mesta Gta sidorna. tror även det finns en mod som låser upp alla delarna, MEN man måste starta ett nytt spel.. Finns ett antal moddar som låser upp öarna eller tar bort barriärerna mellan dem, men det är main.scm moddar. Dvs att man behöver starta nytt spel, som Alle090 sade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I_S_A_K Skrivet 6 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 har fått en fil vat ska man lägga in den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 har fått en fil vat ska man lägga in den?? Är det en gamesave så ska den vara i Mina Dokument/Gta Sanandreas User Files/. Och om det är en main.scm mod så ska den vara i Rockstar Games/Gta Sanandreas/data/.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kexbandit Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Vart kan man ladda hem Game Saves? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Vart kan man ladda hem Game Saves? Genom att använda Google.se så fick jag fram en hel del sidor med Game Saves Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 AEZAKMI - simma över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
major Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Är det en gamesave så ska den vara i Mina Dokument/Gta Sanandreas User Files/. Och om det är en main.scm mod så ska den vara i Rockstar Games/Gta Sanandreas/data/.... Men efter att man lagt in den, ska de packas upp eller nåt sånt då eller är det bara att starta spelet direkt efteråt.. :S För att jag laddade ner 100% saved games tror jag den hette, o la den i user files.. Men när man startar så funkar det ju endå inte:O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Men efter att man lagt in den, ska de packas upp eller nåt sånt då eller är det bara att starta spelet direkt efteråt.. :S För att jag laddade ner 100% saved games tror jag den hette, o la den i user files.. Men när man startar så funkar det ju endå inte:O Vad har filen för filändelse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Groove_Sami Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Slå bara in O,Höger,O,Höger,Vänster,Fyrkant,Triangel,Upp - Ingen Wanted level tills du startad om spelet Sen kan du komma runt hela fast använd Jetpack - Vänster,Höger,L1,L2,R1,R2,upp,ner,vänster,höger eller Flygplan för det finns skyltar och sånt som man inte kan komma igenom när du ska till Staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts