Siana Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Andra ring avklarad. Tss, två VGn, sopa. ;D ... Fan vad många som har bra betyg, f'resten. Det kan man inte förvänta sig på ett GTAforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Sv: VG Eng: VG Bild: VG Musik: VG SO: G Teknik: G Fysik: G Kemi: G Tyska: G Biologi: G HK: G Hade kunnat vara värre. (kan ha glömt något betyg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (kan ha glömt något betyg) Jepp, matte, slöjd och idrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Slutgiltiga i nian. Svenska: VG Engelska: VG Matte: MVG Geografi: MVG Samhällskunskap: MVG Historia: MVG Religion: MVG Kemi: MVG Fysik: MVG Biologi: MVG Teknik: VG Slöjd: VG Hemkunskap: MVG Bild: VG Idrott: VG Musik: MVG = 290p Är så jävla grymt nöjd. Blev chockad att jag fick VG i idrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Slutgiltiga i nian. Svenska: VG Engelska: VG Matte: MVG Geografi: MVG Samhällskunskap: MVG Historia: MVG Religion: MVG Kemi: MVG Fysik: MVG Biologi: MVG Teknik: VG Slöjd: VG Hemkunskap: MVG Bild: VG Idrott: VG Musik: MVG = 290p Är så jävla grymt nöjd. Blev chockad att jag fick VG i idrott. Najs >> Edit. Hemkunskap MVG.. HHAHA jävla bulltant >> Redigerad 15 juni, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Najs >> Edit. Hemkunskap MVG.. HHAHA jävla bulltant >> Nu ska du bara vara tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Hemkunskap MVG.. HHAHA jävla bulltant >> Därför du inte kan laga mat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Slutgiltiga i nian. = 290p Är så jävla grymt nöjd. Blev chockad att jag fick VG i idrott. Men..men..men..moderna språk då? btw, samma som mig (290) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Andra ring avklarad. Om man ändå hade kunnat valt Japanska som språk :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Om man ändå hade kunnat valt Japanska som språk :/ Haha, vi kan välja mandarin, men jag var inte speciellt sugen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Mina betyg såhär långt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Haha oh wow. Fick 15,83 visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Idag fick jag mina betyg. Arbetsmiljö och säkerhet: G Datorkunskap: MVG Engelska: MVG Matematik: G Mediekommunikation: G Medieproduktion: VG Multimedia: VG Svenska: VG Jag är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Jag glömde visst skriva mina. Bild: VGBiologi: VGEngelska: MVGFranska: VGFysik: MVGHemkunskap: MVGIdrott: VGKemi: VGMatematik: MVG (och på Matte A-kursen)Musik: VGSamhällsorienterade ämnen (4 st): VGSlöjd: VGSvenska: VGTeknik: VGJag är ganska nöjd. Mitt mål vad att höja bort alla G och det lyckades jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Har redan fått mina slutbetyg då jag gick ur nian den 12:e. Är rätt nöjd. Höjt ett VG till MVG, höjt två G till VG. Dock sänkt ett VG till G, men det jämnade ju ut sig ändå Såhär blev dom: Bild - G Engelska - MVG HKK - G Idrott - G Matematik - G Tyska - G Musik - G Biologi - G Fysik - G Kemi - G SO - G Slöjd - VG Svenska - VG Teknink - G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Sådärja, det var då fan på tiden. ------------ Datorkunskap: MVG Engelska A: MVG Företagsekonomi A: MVG Svenska A: MVG Historia A: VG Information och layout A: VG Matematik A: VG Samhälsskunskap A: VG Estetisk verksamhet: G Blev missnöjd på matten, och OTROLOGT besviken när det gäller Information & layout. Han sa faktiskt att jag skulle få MVG.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Alla betyg under 1:an... DAA1201 Datorkunskap MVG ENK1510 Teknisk grundkurs EL/LK MVG EN1201 Engelska A MVG ESV1201 Estetisk verksamhet VG FE1510 Teknisk grundkurs, ekonomi/LK VG MA1201 Matematik A MVG TEU1207 Teknik, människa och samhälle VG VER1510 Teknisk grundkurs, verkstad/LK VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) Alla betyg under 1:an... DAA1201 Datorkunskap MVG ENK1510 Teknisk grundkurs EL/LK MVG EN1201 Engelska A MVG ESV1201 Estetisk verksamhet VG FE1510 Teknisk grundkurs, ekonomi/LK VG MA1201 Matematik A MVG TEU1207 Teknik, människa och samhälle VG VER1510 Teknisk grundkurs, verkstad/LK VG Har ni inte haft nån svenska? Edit: Meh, stor bokstav ska det vara ju. Redigerad 9 juli, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Har ni inte haft nån svenska? Edit: Meh, stor bokstav ska det vara ju. Jo, men Svenska A slutar först efter en termin i 2:an för oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Jo, men Svenska A slutar först efter en termin i 2:an för oss. Vi läste Svenska A och Svenska B parallellt. Riktigt skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts