skribb Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Du har fan sjukt mycket mer MVG än mig typ, har mest VG. Ditt IG drar ner på ditt snitt en jävla massa du vet det va? Sen vafan ska du med 20,0 snitt till? XD. Läkare? Mitt IG ja. Har för mig att det dras bort sen vid ansökan. Jag ska bli psykolog. Kan inte va läkare, då skulle han läst andra kurser... Kan faktiskt inte gissa vad han ska söka till som kräver 20.0, med de kurser han läst. *Väntar på svar* Hehe, jo precis... valde ganska fel gymnasium om man säger så. Men vafan, då var jag 15 år, nu är jag 18 och vet vad jag vill göra av mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Öhm, jo? IG alt. S alt. *** alt. - Fast IG är inget betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Fast IG är inget betyg. Jo, IB är inget betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Ja, das slussbetygschen bitte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Jo, IB är inget betyg. Kollade upp det... IG är inget betyg i grundskolan men det är det i gymnasiet. Halft rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Vad är ET för betyg? (Etappbetyg eller nåt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Slutbetyg: Bild: G Tyska: G Eng: MVG HK: VG Idrott: VG Matte: G Hemspråk: VG Musik: G (snåljopp) Biologi: VG Fy: VG Kemi: VG Geografi: VG Historia: MVG Religion: G Samhäll: MVG Slöjd: VG SV: VG Teknik: MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Bild VG Tyska G Engelska G Idrott G Matematik MVG Musik VG Biologi MVG Fysik VG Kemi MVG Geografi VG Historia MVG Religionskunskap: VG Samhällskunskap VG Syslöjd VG Svenska VG Teknik VG Årskurs åtta, Vårterminen 3G + 9VG + 4MVG = 245p. Snitt: 15,3 Jag är rätt nöjd, ökning på 45 p, jämfört med förra terminen. Nästa termin ska jag satsa på att få ca 30-45p mer än denna :] Hade varit häftigt att "catwalka" över 300-gränsen med slutbetyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 (redigerad) Får våra betyg imorron men det kommer nog se ut ungefär såhär: Spanska VG Idrott VG Matematik VG Geografi VG Historia VG Samhällskunskap VG Träslöjd VG Hemkunskap VG Engelska G (vi har en skånsk lärare som typ fått sparketn tihi) Musik G Biologi G Fysik G Kemi G Svenska G Teknik G Redigerad 14 juni, 2007 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 (redigerad) Goin' out 8th grade, aye. Bild: G Biologi: MVG Engelska: MVG Fysik: MVG Geografi: MVG Hem- och konsumentskunskap: VG Historia: MVG Idrott och hälsa: MVG Kemi: MVG Matematik: MVG Moderna språk, språkval, tyska: MVG Musik: VG Religionskunskap: MVG Samhällskunskap: VG Slöjd: VG Svenska: MVG Teknik: VG Bild skiter jag fullständigt i, blir ju det som plockas bort... förstår fan inte ens vad läraren säger (han är dansk). Ska egentligen ha MVG i Teknik också, i alla fall om man dömer efter vilka andra som fick det, som jag jobbar jämlikt med... Annars är jag otroligt nöjd. Har höjt mig i flera ämnen under VT. Hoppades på att komma över 270 poäng, blev hela 295. Skulle dock vilja ha 5 poäng till, så jag klår min syrra (:!!!. Blir att satsa på Samhälls, hon gav inte några MVG:n i 8:an... Redigerad 14 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Goin' out 8th grade, aye. Bild skiter jag fullständigt i, blir ju det som plockas bort... förstår fan inte ens vad läraren säger (han är dansk). Ska egentligen ha MVG i Teknik också, i alla fall om man dömer efter vilka andra som fick det, som jag jobbar jämlikt med... Annars är jag otroligt nöjd. Har höjt mig i flera ämnen under VT. Hoppades på att komma över 270 poäng, blev hela 295. Skulle dock vilja ha 5 poäng till, så jag klår min syrra (:!!! . Blir att satsa på Samhälls, hon gav inte några MVG:n i 8:an... Jag hade 295 nu när jag gick ut nian, du kommer säkerligen höja dig i nian också.. har du chans på MVG i musik och slöjd till exempel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Jag hade 295 nu när jag gick ut nian, du kommer säkerligen höja dig i nian också.. har du chans på MVG i musik och slöjd till exempel? Skulle inte tro det, är inte så bra på praktiska ämnen. (:!!! Men i Teknik, Samhälls och HK (laga mat är jag en jävel på ) kan jag nog få MVG. Jag vet inte riktigt om jag behöver så mycket poäng iofs, ska gå Natur, och man behöver typ bara 180 poäng för att komma in på Natur här. Men hey, alltid kul att skryta om sina högstadie-poäng för barnbarnen. Vilken linje ska du gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Skulle inte tro det, är inte så bra på praktiska ämnen. Men i Teknik, Samhälls och HK (laga mat är jag en jävel på ) kan jag nog få MVG. Jag vet inte riktigt om jag behöver så mycket poäng iofs, ska gå Natur, och man behöver typ bara 180 poäng för att komma in på Natur här. Men hey, alltid kul att skryta om sina högstadie-poäng för barnbarnen. Vilken linje ska du gå? (:!!! Kebab må hävda att du är hans klon men du är fanimej min! Jag vet inte om du har läst det men jag hade 13 MVG, 1 VG och 3 G. G i bild, slöjd och musik. Inte bra på praktiska jag heller Jag ska gå Samhälle - Internationell, mycket engelska och andra språk där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Jag ska gå Samhälle - Internationell, mycket engelska och andra språk där (:!!! IB tfw! Det är vad jag kallar internationell då den ser typ exakt lika ut över hela världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 IB tfw! Det är vad jag kallar internationell då den ser typ exakt lika ut över hela världen. Jo, den är självklart mycket bättre, men hde inte möjlighet att gå det då jag inte vill flytta eller så. Plus att den verkar jobbig, är det inte så att man inte har några prov, förutom några i slutet av terminerna som avgör allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 IB tfw! Det är vad jag kallar internationell då den ser typ exakt lika ut över hela världen. Jo, den är självklart mycket bättre, men hde inte möjlighet att gå det då jag inte vill flytta eller så. Plus att den verkar jobbig, är det inte så att man inte har några prov, förutom några i slutet av terminerna som avgör allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 ÖH Jo men visst hyfsat G i allt utom spanska *** dock så går jag bara i en liten skola där betygen inte är lika höga som andra bla bla .. VG i engelska till nian då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 VG i Engelska och Teknik, resten G En lite rolig grej som hände var att jag egentligen skulle få IG i teknik, men fick VG istället men det är jag glad för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Slutgiltiga betygen i åttan: Bild: G Engelska: VG+ Hemkunskap: G+ Idrott: G Matte: G+ Spanska: IG Biologi: G Fysik: G Kemi: G Geografi: VG Historia: G Religion: VG Samhällskunskap: G Slöjd: G Svenska: G Teknik: G+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Andra ring avklarad. Redigerad 15 juni, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts