Kebab Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Blir alltid sista dagen innnan inlämning jag gör klart läxorna. Jo, det där känner jag igen. Kan helt ärligt inte förstå att jag fixade 7 MVG:n när jag slutade nian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Jo, det där känner jag igen. Kan helt ärligt inte förstå att jag fixade 7 MVG:n när jag slutade nian. Väldigt bra jobbat isåfall. Har sparat på mig rester ända sen åttan, har nyligt gjort klart dem. ''Sen'' is teh shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 15.80 här. Samma som du annars, typ. Angående höjning alltså. Fan, jag måste ha MVG i allt. Får typ göra om 10 kurser eller nåt. Kommer ta mig fan spendera två år på den skiten :'( Du har fan sjukt mycket mer MVG än mig typ, har mest VG. Ditt IG drar ner på ditt snitt en jävla massa du vet det va? Sen vafan ska du med 20,0 snitt till? XD. Läkare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Du har fan sjukt mycket mer MVG än mig typ, har mest VG. Ditt IG drar ner på ditt snitt en jävla massa du vet det va? Sen vafan ska du med 20,0 snitt till? XD. Läkare? Kan inte va läkare, då skulle han läst andra kurser... Kan faktiskt inte gissa vad han ska söka till som kräver 20.0, med de kurser han läst. *Väntar på svar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Skriver de gamla också då.... Matte A: MVG Matte B: VG Datorkunskap A: MVG Historia A: VG Samhällskunskap A: MVG Idrott A: MVG Religion A: MVG NAturkunskap A: MVG Ej fått Engelska (vet att jag kommer få G) Spanska (tror att det blir VG) Svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Kan inte va läkare, då skulle han läst andra kurser... Kan faktiskt inte gissa vad han ska söka till som kräver 20.0, med de kurser han läst. *Väntar på svar* Psykolog Något jag också skulle kunna tänka mig att bli, skribb. Hoppas jag inte har fel nu bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Jag som älskar skola! :'( MVG - 150p Engelska C - 100p Psykologi A - 50p VG - 250p Idrott & Hälsa A - 100p Projekt och Företagande - 50p Webbdesign - 100p G - 1200p Datorkunskap - 50p Elektronisk Grundkurs - 50p Elkunskap - 100p Engelska A - 100p Engelska B - 100p Estetisk Verksamhet - 50p Historia A - 100p Matematik A - 100p Naturkunskap A - 50p Operativsystem Windows XP - 50p Persondatorer - 100p Programmering A - 50p Samhällskunskap A - 100p Svenska A - 100p Svenska B - 100p IG - 600p Databashantering - 0p (har inget betyg alls i denna kurs) Ergonomi - 50p Idrott & Hälsa B - 50p Matematik B - 50p Operativsystem Linux - 50p Programhantering - 100p Programmering B C# - 50p Programmering B C++ - 50p Projektarbete - 100p Religionskunskap A - 50p Svenska C - 50p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Blev som jag trodde, 245 i meritpoäng, MVG i svenska och engelska, VG i resten och G i bild. Nästa termin blir det väl att hålla nuvarande betyg i alla ämnen + MVG i biologi, SO och musik. Ha ett trevligt sommarelova allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Mina betyg. Har precis gått ut 8an. Kan faktiskt säga att jag är nöjd med mina betyg. Jämförelse med förra terminen. HT 06/VT 07 Bild G/G Engelska G/VG Hemkunskap G/ Slöjd G (Hade Hemkunskap HT 06 och slöjd VT 07) Idrott och hälsa G/VG Matte MVG/VG (Visste inte att ekvationerna skulle vara så svåra ) NO-ämnen VG/VG SO-ämnen G/VG Spanska VG/VG Svenska G/VG Teknik G/VG Antal G/VG/MVG HT 06 - 7 G/2 VG/1 MVG VT 06 - 2 G/8 VG/0 MVG Redigerad 12 juni, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Ah, nvm. Redigerad 12 juni, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Icke Godkänt Franska Godkänt Idrott och hälsa Matematik Musik Slöjd Väl Godkänt Bild Engelska Biologi Fysik Kemi Geografi Historia Samhällskunskap Svenska Teknik Mycket Väl Godkänt Religionskunskap Totalt 225 poäng Redigerad 12 juni, 2007 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Är så jävla glad, fick MVG i Svenska A trots att jag bara har lämnat in (uppskattningsvis) 60% av alla arbeten! ;) Skriver mer här när jag har fått alla betygen, vilket är om en vecka eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Får nog fri kvot, så jag är rätt glad nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Får nog fri kvot, så jag är rätt glad nu. Får man fråga vad det innebär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Är så jävla glad, fick MVG i Svenska A trots att jag bara har lämnat in (uppskattningsvis) 60% av alla arbeten! ;) Skriver mer här när jag har fått alla betygen, vilket är om en vecka eller så. Förstår precis hur du känner dig. Fick MVG i Engelska C, då jag hade runt 50% närvaro, och hade under terminen bara lämnat in en uppgift.. av åtta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Får man fråga vad det innebär? Att jag kommer in på vilken linje jag vill sålänge min mentor och rektor anser att jag klarar av den linjen. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Tyska: MVG Idrott och hälsa: VG Matematik: VG Musik: MVG Träslöjd: MVG Bild: MVG Engelska: MVG Biologi: MVG Fysik: MVG Kemi: MVG Geografi: VG Historia: MVG Samhällskunskap: MVG Religionskunskap: VG Svenska: VG Teknik: VG Totalt: 10 MVG, 7 VG, 0 G & 0 IG. Vilket ger mig 290 poäng att ta med mig till gymnasiet. Jag är bra nog nöjd. Har höjt mig som bara den nu sista terminen. La editz: @KvaddadPadda: Vad blev fel menar du? Redigerad 12 juni, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Totalt: 10 MVG, 7 VG, 0 G & 0 IG. Vilket ger mig 190 poäng att ta med mig till gymnasiet. Jag är bra nog nöjd. Har höjt mig som bara den nu sista terminen. Nu blev det nog lite fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Fick inte något MVG i år. Hade chans på Svenska A. MVG i att skriva men bara VG i att tala. Finns inget surare betyg än VG+... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Fick inte något MVG i år. Hade chans på Svenska A. MVG i att skriva men bara VG i att tala. Finns inget surare betyg än VG+... Öhm, jo? IG alt. S alt. *** alt. - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts