Mikolan Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Hyfsat, 15.61 snitt. Skulle kunna fått 17 om jag inte var så jävla lat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Idrott A: MVG Matte B: VG Samhälle A: MVG Engelska A: G Resten har jag inte fått betyg på än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 G - Hemkunskap G - Idrott VG -Matte VG - Språk, Spanska VG - Engelska VG - Musik VG - Biologi VG - Fysik VG - Kemi VG - Geografi VG - Religon VG - Historia VG - Samhällskunsap VG - Svenska VG - Teknik MVG - Bild MVG - Slöjd =255p minus 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Yes!. 6st MVG 9st VG 1st G = 265 . Skit glad . Rätt så bra för att vara en blatte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Engelska VG Hemkunskap G (Går seriöst inte att få högre. "Du kan massor men eftersom du bara går i åttan så sätter jag lägre!") Idrott G Matte G Tyska G- Musik VG (Musikklass = Gratis VG. Skulle jag gått i vanlig klass skulle jag säkerligen ha MVG dock. Surt... ) Biologi G Fysik G Kemi G SO VG Slöjd G Svenska G Teknik VG Jag är för lat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 (redigerad) Nu har man fått sina betyg samlade på ett papper då. Datorkunskap - VG Programmering A - VG Programmering B - G Engelska A - MVG Estetisk Verksamhet (bild) - VG Fysik A - MVG Historia A - MVG Kemi A - MVG Matematik A - MVG Matematik B - MVG Matematik C - MVG Matematik D - MVG Naturkunskap A - MVG Moderna språk, steg 1 (Spanska) - MVG Svenska A - VG Körkortsteori - VG Biologi A - MVG Redigerad 8 juni, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Samma här; Datorkunskap: VG Programmering A: VG Programmering B: VG Engelska A: MVG Estetisk Verksamhet (Bild): VG Moderna Språk, steg 3 (Franska): VG Moderna Spräk, steg 4 (Franska): MVG Fysik A: MVG Historia A: MVG Kemi A: VG Matematik A: MVG Matematik B: MVG Matematik C: MVG Matematik D: MVG Naturkunskap A: MVG Svenska A: MVG Praktisk retorik: MVG Biologi A: MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Svenska: G Matematik: G Engelska: MVG Spanska: G Musik: G NO: G SO: G Bild: VG Slöjd: G HKK: VG Idrott: G Teknik: VG Det duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 <reserverar, har fått papper men är för full för att orka skriva det> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Våran lärare var en föredetta marinbiolog så han ville dra ut på allting så vi "lärde" oss så mycket som möjligt om en sak. Därav så påpekade jag atomerna för att han pratade om de där jävla atomerna i en vecka. Resten sket han i. Förutom ekologin i vattnet. Det skulle vi kunna in och ut tyckte han. Peter Freij, jag hatar dig. Ojdå. Tråkigt med dåliga lärare. ----- Själv kommer jag nog inte få mina betyg än på ett tag. Men det ser inte så ljust ut just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Hyfsat, 15.61 snitt. Skulle kunna fått 17 om jag inte var så jävla lat 15.80 här. Samma som du annars, typ. Angående höjning alltså. Fan, jag måste ha MVG i allt. Får typ göra om 10 kurser eller nåt. Kommer ta mig fan spendera två år på den skiten :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Gick ut 9:an igår. Adolf Fredriks Musikklasser (Jag vet jag vet, jävla bög skola, jag håller till och med med.) 215 Poäng fick man sista terminen. Jag är ingen jävla plugghäst. Fick bara två MVG. Engelska och Musik. Sen sex VG och fyra G om jag inte mins fel. Inte ett enda IG i alla fall. Riskerade det i matte. Men tur att det finns justa lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 (redigerad) Har inte fått mina betyg än. Värkar vara många som har sjukt höga betyg. Själv är jag nöjd om jag ens orkar göra något. Blir alltid sista dagen innnan inlämning jag gör klart läxorna. Förstår inte hur man kan klara av att jobba upp sig i tre fyra MVG'n. Själv är man så slut efter skolan (speciellt då vi har NO) att man sover då man kommer hem. Redigerad 10 juni, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Har inte fått mina betyg än. Värkar vara många som har sjukt höga betyg. Själv är jag nöjd om jag ens orkar göra något. Blir alltid sista dagen innnan inlämning jag gör klart läxorna. Förstår inte hur man kan klara av att jobba upp sig i tre fyra MVG'n. Själv är man så slut efter skolan (speciellt då vi har NO) att man sover då man kommer hem. Ofta innebär det att vissa även faktiskt har något innanför pannbenet, tro det eller ej, men det är inte omöjligt att folk kan klara MVG i många ämnen utan att plugga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Har inte fått mina betyg än. Värkar vara många som har sjukt höga betyg. Själv är jag nöjd om jag ens orkar göra något. Blir alltid sista dagen innnan inlämning jag gör klart läxorna. Förstår inte hur man kan klara av att jobba upp sig i tre fyra MVG'n. Själv är man så slut efter skolan (speciellt då vi har NO) att man sover då man kommer hem. Jag hålled med i det du säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Kan väl posta mitt snitt också då, 16.5. Efter första året låg jag närmare 18, men sen blev jag sakta latare och sänkte mig för varje termin. Vad jag vet ska det dock inte vara några problem för mig att komma in på vad jag sökt, om det inte är ovanligt många sökande i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Kan väl posta mitt snitt också då, 16.5. Efter första året låg jag närmare 18, men sen blev jag sakta latare och sänkte mig för varje termin. Vad jag vet ska det dock inte vara några problem för mig att komma in på vad jag sökt, om det inte är ovanligt många sökande i år. Hur räknar man ut snittet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Hur räknar man ut snittet? Multiplicera betyget i varje kurs med dess poäng (Om du fått VG i Engelska A 100p tar du alltså 15x100). När du gjort detta för alla kursen adderar du ihop dem. Slutligen delar du med kursernas sammanlagda poäng. Om du tycker det låter krångligt kan du använda den här sidan: http://www.vhs.se/templates/Slutbetyg.aspx?id=968 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 (redigerad) Ofta innebär det att vissa även faktiskt har något innanför pannbenet, tro det eller ej, men det är inte omöjligt att folk kan klara MVG i många ämnen utan att plugga. Låter som om säger att folk som inte har MVG är blåsta speciellt med det uttrycket. Det är omöjligt att lära sig utan att plugga. Antingen hänger du med på lektionerna eller jobbar du hemma, eller båda. Sen beror det på hur intresserad du är. Folk som är intresserad av att lära sig använder tydligen inte sitt korttidsminne. Är du allt för ointresserad och okoncentrerad lagrar inte hjärnan det på samma sätt. Sen handlar det mycket om viljan. Tyvärr saknar jag den helt. Då jag har sträckt mig till en G nivå struntar jag i resten, förutom i de få ämnen, eller arbeten som jag faktiskt gillar. Redigerad 10 juni, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Hitills. Har säkert glömt bort en hel del. Men det här är i de ämnen jag kommer ihåg. Jag går samhälls kultur årskurs 2. MVG litterär gestaltning engelska a engelska b svenska a svenska b samhälls a Idrott VG historia a historia b kulturhistoria geografi estetisk verksamhet bild G matematik a matematik b NK a NK b italienska a italienska b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts