Jump to content

Betyg VT07

samuelszon
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 160
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Missnöjd....... fast jag får ju skylla mig själv =/

Matte A : IG

Engelska A: VG

Svenska A: G

Ellära A: G

Ellära B: IG

Elektronik: IG

Digital Teknik: IG

Styrteknik: VG

Gymnastik: G

Datakunskap Word: VG+

Datakunskap Excel: IG

Blir inte uppflyttad till 2.an, elelr kanske, beror på hur det kommer gå på omprovs tillfället den 20.e augusti.

Då har jag omprovs tillfälle

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhh du är ju störd. Jag sa palla, jag sa inget om att vara tuff, och vad har ghetto med saken att göra?

Jag tror han tänkte typ T-Bone Mendez gillar Hip Hop = Ghetto Kid = Ghetto.

Men jag vet inte ^^. *Smyger sakta ut ur konversationen.*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att jag gillar hip hop?

Sluta nu, den hära tråden handlar om betyg, tweak ställde en fråga om skolan eftersom betyg har med det att göra.

Hur kommer det sig att du skolkar då? Tänk på att det är du och ingen annan som drabbas av det i slutändan, kanske borde tänka om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kommer det sig att du skolkar då? Tänk på att det är du och ingen annan som drabbas av det i slutändan, kanske borde tänka om?

Det är ju just därför ingen här kan döma honom för detta. Sä jävla moget att kalla honom gettoboy för han skolkar.

Ni ska fullständigt skita i vad han gör på sin skoltid, då det inte angår er alls. Kärringar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med StellHell till 100%, det angår fan inte er.

Folk skolkar av massvis av olika anledningar, oftast mår man dåligt av olika anledningar och orkar därför inte med skolan. T-Bone kanske är trög i andra avseenden men det ger inte er rätten att döma honom för det här. Jag frågade bara varför, väljer han att inte dela med sig av det så accepterar vi bara det.

Hatar när alla ska gå på en, så jävla fegt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tycker jag man lär sig mycket bra och intressanta saker i naturkunskapen. (Har läst A än så länge).

"Behöver fan inte veta vad en atom är om jag går en media linje." är ett mycket dåligt argument, då en ytterst liten del av lektionstiden har med det och göra. Naturkunskapen handlar ju mest om saker som ligger i tiden och rör oss människor, till exempel det dåliga ozon-lagret, övergödning av sjöar, allergier och jordens naturresurser.

Fast å andra sidan, det kanske ser annorlunda ut på andra skolor? Vi har i vilket fall bara pratat om atomer i.. 20 minuter, på sin höjd. :D

Våran lärare var en föredetta marinbiolog så han ville dra ut på allting så vi "lärde" oss så mycket som möjligt om en sak. Därav så påpekade jag atomerna för att han pratade om de där jävla atomerna i en vecka. Resten sket han i. Förutom ekologin i vattnet. Det skulle vi kunna in och ut tyckte han.

Peter Freij, jag hatar dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor