T-Bone Mendez Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Varför? Palla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Palla Vilken bra inställning! You go girl! Riktig tuffing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Palla Ja, för det är ju säkert skitskoj att gå IV och läsa om hela nian igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Historia A - G Kanske VG säger magistern. Nu har jag ju bara läst på en G-nivå... så det känns inte så troligt med ett VG. 100p på två månader, då räcker det med G. Redigerad 7 juni, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Missnöjd....... fast jag får ju skylla mig själv =/ Matte A : IG Engelska A: VG Svenska A: G Ellära A: G Ellära B: IG Elektronik: IG Digital Teknik: IG Styrteknik: VG Gymnastik: G Datakunskap Word: VG+ Datakunskap Excel: IG Blir inte uppflyttad till 2.an, elelr kanske, beror på hur det kommer gå på omprovs tillfället den 20.e augusti. Då har jag omprovs tillfälle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Hahahehe typ IG i as många ämnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Vilken bra inställning! You go girl! Riktig tuffing På vilket sätt är det tufft att ha dåliga betyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 På vilket sätt är det tufft att ha dåliga betyg? Verkar som du tycker det... Jag menar ditt svar på varför du inte går på lektioner är "Palla", och det låter som "Palla gå på lektioner, jag är ju så tuff då... Ghetto 4 lajf!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Verkar som du tycker det... Jag menar ditt svar på varför du inte går på lektioner är "Palla", och det låter som "Palla gå på lektioner, jag är ju så tuff då... Ghetto 4 lajf!" Öhh du är ju störd. Jag sa palla, jag sa inget om att vara tuff, och vad har ghetto med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Öhh du är ju störd. Jag sa palla, jag sa inget om att vara tuff, och vad har ghetto med saken att göra? Jag tror han tänkte typ T-Bone Mendez gillar Hip Hop = Ghetto Kid = Ghetto. Men jag vet inte ^^. *Smyger sakta ut ur konversationen.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Jag tror han tänkte typ T-Bone Mendez gillar Hip Hop = Ghetto Kid = Ghetto. Men jag vet inte ^^. *Smyger sakta ut ur konversationen.* Ja... I stort sätt... T-Ben: Hur känner du dig när du skolkar då? Tuff? Well... Brukar vara så hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Matte: G So: G No: G Idrott: G Engelska: VG Slöjd: G Svenska: G Teknik: MVG Språkval (Spanska): G Resten G om jag har missat nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Jag tror han tänkte typ T-Bone Mendez gillar Hip Hop = Ghetto Kid = Ghetto. Men jag vet inte ^^. *Smyger sakta ut ur konversationen.* Det stämmer att jag gillar hip hop. Det finns inga ghetton i Sverige så där sprack det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Det stämmer att jag gillar hip hop. Det finns inga ghetton i Sverige så där sprack det. Nej, men din allra största önskan är att vara gangzta i ett sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Nej, men din allra största önskan är att vara gangzta i ett sådant. Bara för att jag gillar hip hop? Sluta nu, den hära tråden handlar om betyg, tweak ställde en fråga om skolan eftersom betyg har med det att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Bara för att jag gillar hip hop? Sluta nu, den hära tråden handlar om betyg, tweak ställde en fråga om skolan eftersom betyg har med det att göra. Hur kommer det sig att du skolkar då? Tänk på att det är du och ingen annan som drabbas av det i slutändan, kanske borde tänka om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Hur kommer det sig att du skolkar då? Tänk på att det är du och ingen annan som drabbas av det i slutändan, kanske borde tänka om? Det är ju just därför ingen här kan döma honom för detta. Sä jävla moget att kalla honom gettoboy för han skolkar. Ni ska fullständigt skita i vad han gör på sin skoltid, då det inte angår er alls. Kärringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Håller med StellHell till 100%, det angår fan inte er. Folk skolkar av massvis av olika anledningar, oftast mår man dåligt av olika anledningar och orkar därför inte med skolan. T-Bone kanske är trög i andra avseenden men det ger inte er rätten att döma honom för det här. Jag frågade bara varför, väljer han att inte dela med sig av det så accepterar vi bara det. Hatar när alla ska gå på en, så jävla fegt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Själv tycker jag man lär sig mycket bra och intressanta saker i naturkunskapen. (Har läst A än så länge). "Behöver fan inte veta vad en atom är om jag går en media linje." är ett mycket dåligt argument, då en ytterst liten del av lektionstiden har med det och göra. Naturkunskapen handlar ju mest om saker som ligger i tiden och rör oss människor, till exempel det dåliga ozon-lagret, övergödning av sjöar, allergier och jordens naturresurser. Fast å andra sidan, det kanske ser annorlunda ut på andra skolor? Vi har i vilket fall bara pratat om atomer i.. 20 minuter, på sin höjd. Våran lärare var en föredetta marinbiolog så han ville dra ut på allting så vi "lärde" oss så mycket som möjligt om en sak. Därav så påpekade jag atomerna för att han pratade om de där jävla atomerna i en vecka. Resten sket han i. Förutom ekologin i vattnet. Det skulle vi kunna in och ut tyckte han. Peter Freij, jag hatar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Nu har jag fått mitt betyg. Går i 8an och tar det inte så viktigt. Bild VG Engelska G Hemkunskap G (vafan?!) Idrott och hälsa VG Matte G Tyska G Musik G Biologi G Fysik VG Kemi G SO-ämnena VG Slöjd VG Svenska G Teknik VG Det duger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts