samuelszon Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 På fredag får jag mina betyg och då slutar jag åttan, men jag har hört genom hemliga källor att vissa, speciellt nior, redan har slutat, och antagligen fått betyg. Därför tänkte jag styra upp en tråd där du skriver vad du fick och om du är nöjd eller inte. Alltså en uppföljare på tråden som skapades i julas. Jag återkommer som sagt med mina på fredag, trots att jag är stensäker på vad jag kommer få. Skriv på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Blev skitnöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Hittils så vet jag bara 5 ämnen. Historia: MVG Geografi: MVG Religion: MVG Samhällskunskap: MVG Svenska: VG Nöjd, hittils. Har några 9:or slutat redan! O.o Vi har 2 veckor kvar! Redigerad 5 juni, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) 8:an Svenska: G Engelska: G Matte: IG Teknik: G Biologi: G (kanske IG) Hemkunskap: G Träslöjd: G Fysik: G Musik: G Tror det var allt ? Redigerad 5 juni, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Åk 1, Gymnasie, Tekniklinjen Matte A : G Engelska A : VG Svenska A : VG Webdesign : VG TMS : VG Bild : G Naturkunskap A : G Datorkunskap : G (jag antar att läraren hatade mig, skulle ha varit VG) Fysik A: IG (dock inte slutbetyget, A kursen fortsätter nästa termin också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Avslutar inte så många kurser nu. Det enda betyget som jag har fått reda på är i MaD och där har jag MVG. Biologi A är jag också ganska säker på ett MVG. Redigerad 5 juni, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Har inte fått betygen men jag tippar på detta: Bild: VG(+)* SO: VG* Fysik: VG* Biologi: G(+)* Eller så var det VG i biologi och G(+) i fysik, kommer inte ihåg. Tyska: G* "har potensial att få högre betyg", sure! Engelska: G* Matte: G* Teknik: VG Träslöjd: VG Idrott: VG SV: G(+) Musik: G* *=Vet säkert Redigerad 5 juni, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Super nöjd. 3 VG 15 G 16 IG 2050 p, varav 250g IG poäng. Samlat betygsdokument och inga chanser att komma in på högskola. Och jag som älskat skolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Har G i allt skulle jag tro, är väl rätt nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Jag vet bara Matematik A som slutar nu hittills. MVG där, såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Åk 1 Samhälle-Ekonomi Levnadslära: G Samhälle: VG Svenska: VG eller MVG Engleska: VG Spanska: G Idrott: G eller VG Geografi: G Företags Ekonomi: VG Datorkunskap: VG Matematik: G eller VG Vet inte riktigt alla betyg ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Åk 1, Interaktiv Media. Matte: G Svenska: VG Engelska: VG Mediaproduktion: VG/MVG Multimedia: MVG Webbdesign: MVG Naturkunskap: VG (osäker) Idrott: G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Tänkte själv göra en sån här tråd, tycker de är roliga I alla fall, har höjt mig i många ämnen i år och här kommer mina slutbetyg Svenska: MVG Historia: MVG Samhällskunskap: MVG Religion: MVG Geografi: MVG Engelska: MVG Spanska: MVG Teknik: MVG Hemkunskap: MVG Matte: MVG Fysik: MVG Biologi: MVG Kemi: VG Bild:G Slöjd: G Musik: G Kan inte använda mina händer särskilt bra Edit: Oj, glömde idrott. MVG där med. Redigerad 6 juni, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Jag hatar när folk får höga betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Jag hatar när folk får höga betyg.Haha. Till ingen nytta om man går grundskolan Man kommer in på gymnasiet och sedan räknas inte alla de där "coola" MVGna folk fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Extremt nöjd är jag =) G i allt utom fordonsteknik där det är VG och i svenska, matte, idrott och hydraulik där betyget hamnat på det trevliga IG. slutbetygen från gymnasiet dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Hittils så vet jag bara 5 ämnen. Historia: MVG Geografi: MVG Religion: MVG Samhällskunskap: MVG Svenska: VG Nöjd, hittils. Har några 9:or slutat redan! O.o Vi har 2 veckor kvar! Lawl här drar vi ut på MVG:na? Alla de samlas ju under samma betyg. Hade skolavslutning idag, men visste redan alla mina betyg. Digital Produktion på Portalens Gymnasium, åk 1 3D-Animering A: VG Datorkunskap: VG Engelska A: MVG Fysik A: MVG Historia A: VG Idrott och Hälsa A: VG Matematik A: VG Matematik B: VG Naturkunskap A: VG Programmering A: MVG Svenska A: MVG Webbdesign: VG Lite missnöjd över att jag inte fick MVG i datorkunskap och webbdesign, annars är jag väldigt nöjd. SlewME: Håller med till fullo där, förstod mig aldrig på de som pluggade så de blev helt utbrända i nian för att komma in på natur som behövde 130p. Jag säger inte att man ska slappa, men man måste ju klara tre år till sen... Redigerad 5 juni, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Lawl här drar vi ut på MVG:na? Alla de samlas ju under samma betyg. Inte på slutbetyget. Sen så räknar man dem 4 ämnena som 4 betyg när man räknar poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Går ut trean på torsdag. Har hela tiden haft ganska höga betyg, fått ungefär hälften VG och hälften MVG. Men inte i år... Har blivit alldeles för slö och skoltrött, har för fan inte gjort en enda läxa i tid denna termin (även om det enligt skolverkets regler inte ska påverka betyget). Har helt plötsligt börja fått G:n och känner mig faktiskt inte orättvist behandlad. Som tur är lyckades jag hålla högt tempo i nästan 5 terminer iaf, så jag får rätt så bra poäng. Det sjuka är att jag, trots den allvarliga skoltröttheten, ska börja på ett 5-årigt program efter sommarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Det sjuka är att jag, trots den allvarliga skoltröttheten, ska börja på ett 5-årigt program efter sommarn. Vad ska du börja på för program? Går ut den 14:e, kan skriva mina betyg då, är inte riktigt säker på alla än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts