Gof Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 :hmm: i was bored, sick and had no internet today, so I did this "line". have phun http://www.youtube.com/watch?v=WgZOygPqTak (yes, typo in the name) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Uhm... Uhm... Nog den sämsta på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Satt och småskrattade lite... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Uhm... Uhm... Nog den sämsta på länge Smickrad Satt och småskrattade lite... . Syftet uppgjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Var det bra? Var det roligt? Var det häftigt? Var det spännande? Var det kreativt? ...jag fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Var det bra? Var det roligt? Var det häftigt? Var det spännande? Var det kreativt? ...jag fattar inte Jag hade tråkigt. Och det är resultatet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Jag tycker det var skickligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Halva klippet var när du åkte från ena sidan Las Venturas till den andra sidan. Annars tyckte jag väl det inte var ett stunt, men men. SKrattade till lite precis som Jazz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Hörrö, Godfather. Hur får du en så lång replay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Hörrö, Godfather. Hur får du en så lång replay? Antingen flera repriser eller så är det inspelat "live" ...eller? Redigerad 6 juni, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Det kallas för Empty Streets-mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Det kallas för Empty Streets-mod Humm.. Blir det längre replays om det inte är nåt folk på vägarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Humm.. Blir det längre replays om det inte är nåt folk på vägarna? Eftersom .rep-filen inte behöver innehålla information om hur andra fordon och fotgängare har rört sig borde det få plats en längre sekvens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Humm.. Blir det längre replays om det inte är nåt folk på vägarna? Öhm ja... på något konstigt sätt stämmer det som Qouad skrev =) Eftersom .rep-filen inte behöver innehålla information om hur andra fordon och fotgängare har rört sig borde det få plats en längre sekvens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts