Lajnux Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Det är bara du som kan avgöra. Gör du ingenting tolkas det ju som att du ansluter dig till lägret som vill ha kvar det. ...och när det faktiskt är fler som vill ta bort det borde det bort. Även fast det inte är så stor marginal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Men det borde kultförklaras och behållas! Håller med till 100%! - FOR THE WIN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Men det borde kultförklaras och behållas! Håller med till 100%! - FOR THE WIN! Det är väl redan kultförklarat om något? Tas det bort så får vi iaf en sak till på detta forum att vara nostalgiska över. Vilket rabalder om ett jäkla filter egentligen, från båda sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Hur många använder ordet word fortfarande? förutom när man nämner textprogrammet då. sen tror jag inte alls på att när en ny medlem skriver just word och det förvandlas till Håller med till 100%! så tänker han "hjälp! ett Håller med till 100%! filter! här stannarj ag inte en sekund till!" snarare kommer han skriva ett inlägg "varför står det Håller med till 100%! när jag skriver w-ord?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Hur många använder ordet word fortfarande? förutom när man nämner textprogrammet då. sen tror jag inte alls på att när en ny medlem skriver just word och det förvandlas till Håller med till 100%! så tänker han "hjälp! ett Håller med till 100%! filter! här stannarj ag inte en sekund till!" snarare kommer han skriva ett inlägg "varför står det Håller med till 100%! när jag skriver w-ord?" När man skriver engelska ord och lyrics från texter osv.. Hände mig här idag och jag märkte inte det förens nästan 2 timmar senare, måste ju sett totalt flippat ut när man läste "You got my Håller med till 100%!, You got my Håller med till 100%!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 När man skriver engelska ord och lyrics från texter osv.. Hände mig här idag och jag märkte inte det förens nästan 2 timmar senare, måste ju sett totalt flippat ut när man läste "You got my Håller med till 100%!, You got my Håller med till 100%!" Jag tror mer att han menade hur ofta man använder word istället för: "Jag håller med." Alltså försökte du motförklara honom men drog ett exempel om just det han förespråkar för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Jag tror mer att han menade hur ofta man använder word istället för: "Jag håller med." Alltså försökte du motförklara honom men drog ett exempel om just det han förespråkar för. Jaha, på det sättet, då missförstog jag honom. På den frågan finns det fortfarande sådana som använder word, trots att det inte är många. BORT med filtret.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts