The Dude Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Jaja, jag hade tråkigt och kom inte på nåt annat att göra Och jag tänkte när det här är en lite "speciell" poll, så kan man ju göra så. Skulle det ha varit nej-sidan som ledde så hade jag ju inte skrivit nåt, när jag står på ja-sidan. Aja... Och då skriver du skit du inte kan stå för?! Redigerad 8 juni, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 http://www.yle.fi/vega/bilder/hundrahits/B%20let%20it%20be.jpg Hihihi. Jag har ofta ställt mig kritisk till filtret, men det rör mig inte särskilt mycket längre - jag tycker att det kan stanna. När förvirring råder är forumet som bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Bort med det, är bara i vägen och förvirrande för nyare medlemmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Det är trevligt, behåll det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Röstade ja på det. Inga skriver Håller med till 100%! längre så varför inte? Alltid kul att se den annars, och dom blir lite förbryllade. Kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Stör inte mig så... Var kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Jag brukar inte skriva långa inlägg men här kommer ett. Verkar som att ni tar igen nu. Förstår verkligen inte hur folk tänker när dom säger att det "är kul", "gör allt lite trevligare" och så vidare. Vill man ha kul kan man väl läsa gamla inlägg från tiden när filtret infördes (de flesta som vill ha kvar filtret var inte ens här då)? Det skapar förvirring, särskilt för nya medlemmar. Är det ett bra första intryck? Ett forum där man inte får skriva vilka ord man vill? Det är också ett helvete när man klistrar in text på engelska. Tänk om någon ny medlem ska försöka smälta in och tipsar om Beatles - The Word i musiktips. Han eller hon älskar första delen av texten och klistrar in den (så som många gör). Blir inte han eller hon lite fundersam och förhindrad när det blir såhär? "Say the Håller med till 100%! and you'll be free Say the Håller med till 100%! and be like me Say the Håller med till 100%! I'm thinking of Have you heard the Håller med till 100%! is love?" Jag menar, seriöst? Är det så kul? Har hänt 1000 gånger och det slutade vara kul efter ungefär den tredje. Skapar bara förvirring och dom gamla medlemmarna som verkligen vill skriva word kan göra det hur lätt som helst för dom vet hur man gör. Vad fyller filtret då för funktion? Precis som lagen mot att gå över fast det är röd gubbe så borde detta filtret tas bort, det har inga positiva effekter. Över huvud taget. Inga alls. Punkt. Eller vänta, förlåt mig. Ehm....det är ju sååå...öh...kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Jag brukar inte skriva långa inlägg men här kommer ett. Verkar som att ni tar igen nu. Förstår verkligen inte hur folk tänker när dom säger att det "är kul", "gör allt lite trevligare" och så vidare. Vill man ha kul kan man väl läsa gamla inlägg från tiden när filtret infördes (de flesta som vill ha kvar filtret var inte ens här då)? Det skapar förvirring, särskilt för nya medlemmar. Är det ett bra första intryck? Ett forum där man inte får skriva vilka ord man vill? Det är också ett helvete när man klistrar in text på engelska. Tänk om någon ny medlem ska försöka smälta in och tipsar om Beatles - The Word i musiktips. Han eller hon älskar första delen av texten och klistrar in den (så som många gör). Blir inte han eller hon lite fundersam och förhindrad när det blir såhär? "Say the Håller med till 100%! and you'll be free Say the Håller med till 100%! and be like me Say the Håller med till 100%! I'm thinking of Have you heard the Håller med till 100%! is love?" Jag menar, seriöst? Är det så kul? Har hänt 1000 gånger och det slutade vara kul efter ungefär den tredje. Skapar bara förvirring och dom gamla medlemmarna som verkligen vill skriva word kan göra det hur lätt som helst för dom vet hur man gör. Vad fyller filtret då för funktion? Precis som lagen mot att gå över fast det är röd gubbe så borde detta filtret tas bort, det har inga positiva effekter. Över huvud taget. Inga alls. Punkt. Eller vänta, förlåt mig. Ehm....det är ju sååå...öh...kul? Väl talat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Jag brukar inte skriva långa inlägg men här kommer ett. Verkar som att ni tar igen nu. Förstår verkligen inte hur folk tänker när dom säger att det "är kul", "gör allt lite trevligare" och så vidare. Vill man ha kul kan man väl läsa gamla inlägg från tiden när filtret infördes (de flesta som vill ha kvar filtret var inte ens här då)? Det skapar förvirring, särskilt för nya medlemmar. Är det ett bra första intryck? Ett forum där man inte får skriva vilka ord man vill? Det är också ett helvete när man klistrar in text på engelska. Tänk om någon ny medlem ska försöka smälta in och tipsar om Beatles - The Word i musiktips. Han eller hon älskar första delen av texten och klistrar in den (så som många gör). Blir inte han eller hon lite fundersam och förhindrad när det blir såhär? "Say the Håller med till 100%! and you'll be free Say the Håller med till 100%! and be like me Say the Håller med till 100%! I'm thinking of Have you heard the Håller med till 100%! is love?" Jag menar, seriöst? Är det så kul? Har hänt 1000 gånger och det slutade vara kul efter ungefär den tredje. Skapar bara förvirring och dom gamla medlemmarna som verkligen vill skriva word kan göra det hur lätt som helst för dom vet hur man gör. Vad fyller filtret då för funktion? Precis som lagen mot att gå över fast det är röd gubbe så borde detta filtret tas bort, det har inga positiva effekter. Över huvud taget. Inga alls. Punkt. Eller vänta, förlåt mig. Ehm....det är ju sååå...öh...kul? Helt sant, broder. Skulle gissa på att det är flera av dom som röstat som röstat på det dom röstat enbart för att någon forumit dom "inte gillar" röstat på motsatsen också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Jag vill inte att mina inlägg på något sätt skall modifieras. En störande grej som kan bli en stor missuppfattning då man skriver, speciellt om man citerar en Engelsk text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Jag vill inte att mina inlägg på något sätt skall modifieras. En störande grej som kan bli en stor missuppfattning då man skriver, speciellt om man citerar en Engelsk text. Å, så intressant med nya åsikter och argument! (ironin kommer sig av att problemet med engelska texter redan har tagits upp i tråden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Å, så intressant med nya åsikter och argument! (ironin kommer sig av att problemet med engelska texter redan har tagits upp i tråden) Då har tydligen inte jag följt md i den så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Bryr mig inte så mycket om det längre. Vara kvar word bro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Bort med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Nu är skillnaden så stor att inte ens Henkebojjs "5 pers som har ångrat sig" [vad kom den siffran ifrån?] gör någon skillnad. Känns bra att majoriteten av sajten är vettig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Nu är skillnaden så stor att inte ens Henkebojjs "5 pers som har ångrat sig" [vad kom den siffran ifrån?] gör någon skillnad. Känns bra att majoriteten av sajten är vettig. Haddu, det kanske det var när du skrev... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Har det någonsin varit en sådan här jämn omröstning i GTAsajtens historia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Har det någonsin varit en sådan här jämn omröstning i GTAsajtens historia? Inte som jag kan minnas, åtminstone inte av denna storlek eller gällande Gtasajtens forum självt Välj det rätta! Låt det vara kvar! Rädda filtret! Vi kan inte låta epoken försvinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Vi leder nu, suckers ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts