Maimstream Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Aldrig funderat på VARFÖR det INTE används nu? Läs en gång till vad GTApimpfoolife skrev, tackar :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Läs en gång till vad GTApimpfoolife skrev, tackar :<Ehh, var så god Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Bort säger jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Försvinn ditt filter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Behåll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Flyg fula filter flyg, och det fula filtret flög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Bort med det. Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Både och! Vill ha kvar det, men vill ändå ha bort det. Tyvär så röstade jag "Bort med det" redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Röstade "Ja, det ska vara kvar.". Det är en del av forumets historia, but actually i don't give a fuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Klart det ska vara kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Jag vill ha kvar den No particular reason. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Har nyss suttit och kollat och räknat rösterna från de som har skrivit i tråden. Jag föreslår att de som har röstat, men inte skrivit nåt i tråden, inte heller räknas. Och då är ställningen i skrivande stund 19 till Ja och 16 till Nej. Altså leder vi med 3 röster Redigerad 6 juni, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Har nyss suttit och kollat och räknat rösterna från de som har skrivit i tråden. Jag föreslår att de som har röstat, men inte skrivit nåt i tråden, inte heller räknas. Och då är ställningen i skrivande stund 19 till Ja och 16 till Nej. Altså leder vi med 3 röster Man ska inte behöva skriva i tråden för att ha en åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Har nyss suttit och kollat och räknat rösterna från de som har skrivit i tråden. Jag föreslår att de som har röstat, men inte skrivit nåt i tråden, inte heller räknas. Och då är ställningen i skrivande stund 19 till Ja och 16 till Nej. Altså leder vi med 3 röster Ja, så behöver vi inte använda poll något mer, nu när vi har dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Jag tror och hoppas verkligen att siffrorna är för jämna för att Mr. H. ska ta ställning. Det behövs en kraftig övervikt på ena sidan för att det ska tas bort, men det behålls nog om siffrorna förblir jämna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Har nyss suttit och kollat och räknat rösterna från de som har skrivit i tråden. Jag föreslår att de som har röstat, men inte skrivit nåt i tråden, inte heller räknas. Och då är ställningen i skrivande stund 19 till Ja och 16 till Nej. Altså leder vi med 3 röster Haha! Pucko. Henkibojj: Räcker inte ett majoritetsbeslut? Redigerad 6 juni, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Haha! Pucko. Henkibojj: Räcker inte ett majoritetsbeslut? Tänk på att många ändrat sig och därför är det kanske inte en "majoritet" längre. Även om omröstningen än så länge säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Har nyss suttit och kollat och räknat rösterna från de som har skrivit i tråden. Jag föreslår att de som har röstat, men inte skrivit nåt i tråden, inte heller räknas. Och då är ställningen i skrivande stund 19 till Ja och 16 till Nej. Altså leder vi med 3 röster Om det hade varit precis tvärt om, att enligt omröstningen så ledde ja-sidan men av dom som hade skrivit tråden så hade nej-sidan haft övertag så hade du sagt precis tvärt om. Anpassa inte reglerna för att du ska vinna. Räknas ens röst inte om man inte skriver vad man har röstat på? *edit* Och om vi ska börja räkna om röster från folk som har ändrat sig så måste vi ju i så fall få en mod att se vem som har röstat på vad. Annars är det ju ganska taktiskt smart att rösta på Ja, säga att man röstade Nej och att man ändrade sig = 2+ till Ja och 1- till Nej. Redigerad 6 juni, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Om det hade varit precis tvärt om, att enligt omröstningen så ledde ja-sidan men av dom som hade skrivit tråden så hade nej-sidan haft övertag så hade du sagt precis tvärt om. Anpassa inte reglerna för att du ska vinna. Räknas ens röst inte om man inte skriver vad man har röstat på? Jaja, jag hade tråkigt och kom inte på nåt annat att göra Och jag tänkte när det här är en lite "speciell" poll, så kan man ju göra så. Skulle det ha varit nej-sidan som ledde så hade jag ju inte skrivit nåt, när jag står på ja-sidan. Aja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Håller med till 100%! att det ska vara kvar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts