Jazz Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Röstade ja... Ligger lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Röstade nej, men ångrar mig lite nu. Jag har vant mig vid att man skriver ut det w0rd. Ungefär som att man alltid skriver n00b och inte noob. Sen är det som tidigare nämnts, roligt med ofrivillig komik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Jag har faktiskt ändrat åsikt. Det tillhör Gtasajtens personlighet. Låt det vara kvar. K-märk det. Röstade nej, men ångrar mig lite nu. Jag har vant mig vid att man skriver ut det w0rd. Ungefär som att man alltid skriver n00b och inte noob. Sen är det som tidigare nämnts, roligt med ofrivillig komik. Era jäkla konformister! Ta bort det idiotiska filteret, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Själv förstår jag inte hur ni orkar bry er, jag har i princip aldrig råkat ut för filtret ändå. Redigerad 5 juni, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Bort med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Microsoft Håller med till 100%! Det stannar, det tillhör forumhistorians finaste kapitel. Redigerad 5 juni, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Och vi leder med tre röster!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Och vi leder med tre röster!! Då tycker jag att omröstningen avslutas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Tycker det ska va kvar. Roligt när man läser nå intervju som nån kopierat på engelska, så blir det typ "...but he didn't say Håller med till 100% to me...". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Tycker det ska va kvar. Roligt när man läser nå intervju som nån kopierat på engelska, så blir det typ "...but he didn't say Håller med till 100% to me...". Också kul när man läser folk som inte lyckas 100% med språket. Det går inte att råda bot på lika lätt dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Nej, bort med det. Schas! Redigerad 5 juni, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Bara jobbigt. Kanske kul om man har hängt på forumet länge och kan historien bakom det, men.. nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Igentligen står det 14 - 11 till NEJ-sidan. Folk röstar utan att skiva, /oh yawn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Tänk på att dra bort fyra-fem röster från "ta bort" och lägg till dem på "behåll" när pollen avslutas - folk har ju ångrat sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Varför har man det? Håller med till 100%! betyder ju ord. Men va fan nu kom det när jag skulle skriva w-o-r-d betyder ord för dom som kan engelska. Redigerad 5 juni, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Tänk på att dra bort fyra-fem röster från "ta bort" och lägg till dem på "behåll" när pollen avslutas - folk har ju ångrat sig I så fall kan man ju lika gärna starta om hela tråden och skriva TÄNK NOGGRANT INNAN NI RÖSTAR! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Bryr mig inte särskilt mycket så tog null Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Om folk slutar använda det fula ordet wooord när dom ska hålla med m saker och ting. Jag förstår verkligen varför vi har filtret eftersom just det ordet är så fruktansvärt fult. Men antagligen så kommer folk fortsätta med ordet så låt filtret vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Om folk slutar använda det fula ordet wooord när dom ska hålla med m saker och ting. Jag förstår verkligen varför vi har filtret eftersom just det ordet är så fruktansvärt fult. Men antagligen så kommer folk fortsätta med ordet så låt filtret vara kvar.Ta fram den senaste posten som jag har missat som Håller med till 100%! används på det viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Ta fram den senaste posten som jag har missat som Håller med till 100%! används på det viset.Aldrig funderat på VARFÖR det INTE används nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts