Kebab Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Opinionen verkar delad. För min del spelar det ingen roll om det är kvar eller inte. Varje mest som en kul grej för några år sedan Ja, då meningarna är vilt skilda så anser iallafall jag att det är på sin plats med en omröstning om saken. Jag röstar nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Nej det kan nog tas bort.. Fast visst,det är väldigt "GTAsajtigt" skulle ju nästan vara synd om det försvann,men nä. Bort me' 'et. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Nopeh. Bort med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 *Knuffa undan* Bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Jag väntar fortfarande på ett bra argument för att ha filtret, nostalgisk "piece of crap" räknas inte. Vote: Nej, det ska bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) Det ska vara kvar! Det är väldigt roligt att se folk som skriver Håller med till 100%!, men vad jag förstår att folk blir irriterade på är när man råkar skriva Microsoft Håller med till 100%!. Visserligen tycker jag det är riktigt roligt, speciellt när folk klistrat in engelska texter med ordet word, men det ska modifieras. If "word" föregås av "Microsoft" Then print "Microsoft W o rd" If "word" föregås av "*" Then print "Håller med till 100%!" EDIT: Tillägnade en gräslig (men humoristisk) signatur till frågan. Ni slipper den när ni fattat rätt beslut! Redigerad 4 juni, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 *Host* "Quote Henki" Word M.a.o Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Det ska naturligtvis vara kvar. Ofrivillig komik och förvirring är skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) Filtret ska vara kvar!!! Försvinner det så försvinner jag!!! Nej, men seriöst, filtret ska vara kvar, så enkelt är det. Det är ju löjligt att diskutera om en sån här sak. Håller med till 100%! på Henkibojj Redigerad 4 juni, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 En fråga till er som röstar ja: Är den enda anledningen att det "är kul", eller finns det någon vettig tanke bakom också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 En fråga till er som röstar ja: Är den enda anledningen att det "är kul", eller finns det någon vettig tanke bakom också? Dels för att det är kul, dels en annan sak; Vill man skriva Word så är det bara att göra som jag skriver här. Om man däremot någon gång verkligen vill att det ska stå Håller med till 100%! så är det ju bara att skriva Word. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Ja, det ska vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 En fråga till er som röstar ja: Är den enda anledningen att det "är kul", eller finns det någon vettig tanke bakom också? Skulle det finnas någon praktisk anledning? Ja, den ska vara kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Skulle det finnas någon praktisk anledning? Ja, den ska vara kvar! Ja, det gör faktiskt det. Det är förvirrande. Särskilt för nya medlemmar - dom som vi borde ge ett bra första intryck. Om dom ska skriva Microsoft Word så vet dom inte att man kan ändra textfärgen till svart på en bokstav och komma runt filtret. Bara det är nog för att det ska bort. Vill man skriva Håller med till 100%! så skriver man bara Håller med till 100%!, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Iväg med det bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Jag har faktiskt ändrat åsikt. Det tillhör Gtasajtens personlighet. Låt det vara kvar. K-märk det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Ja, det gör faktiskt det. Det är förvirrande. Särskilt för nya medlemmar - dom som vi borde ge ett bra första intryck. Om dom ska skriva Microsoft Word så vet dom inte att man kan ändra textfärgen till svart på en bokstav och komma runt filtret. Bara det är nog för att det ska bort. Vill man skriva Håller med till 100%! så skriver man bara Håller med till 100%!, eller hur? Jag menar att det inte finns någon praktisk anledning till att behålla det, men det är ändå ett "landsmärke" för GTAsajten. Jag tycker den ska vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Otroligt skiftande åsikter om detta. men jag tycker det borde vra kvar. mysigt med såna där "old times" grejer sen är det ju inte ofta man använder Håller med till 100%! nu mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts