Maimstream Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Bara för att en dag har fått röd text i kalendern nu som inte har haft sin fina röda text på hur många år som helst så ska man helt plötsligt fira dagen? Nein säger jag. Protest och gatusten mot pensionärer.Men ja? Vad tror du annars att julafton är en röd dag för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Den röda dagen kunde fått vara kvar på annandag pingst. Långhelger är ju så skönt. Vafan, nu har man ju klämdag både måndag, tisdag och torsdag, fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Men ja? Vad tror du annars att julafton är en röd dag för? Din födelsedag är mest troligt inte röd. Såvida du inte fyller år på julafton eller någon annan dag som är röd, men du firar den i alla fall, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Nej jag ska jobba =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Blir mer något slags firande av studenten, men ja, jag ska fira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Madhick Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Blir inte så mycket national-firande. Det blir nog mer födelsedags-firande. Fyller nämligen år 6/6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Din födelsedag är mest troligt inte röd. Såvida du inte fyller år på julafton eller någon annan dag som är röd, men du firar den i alla fall, right?Jag är glad att du såg min poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Sverige har typ aldrig firat sin nationaldag. Patetiskt att man ska göra det i år bara för det har blivit en röd dag. Imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Sverige har typ aldrig firat sin nationaldag. Patetiskt att man ska göra det i år bara för det har blivit en röd dag. Imo.Är du trög i hela huvudet? Du kan ju knappast komma och säga att du i lågstadiet (Tiden innan rasismfrågan förstorades) inte blev tvingad till att sjunga nationlasången med kepsen i handen, på stora fotbollsplanen, för att sedan bli bjuden på glass utav en halvful lärare som klätt ut sig till en helful clown med glassbox på magen, eller? Redigerad 5 juni, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Är du trög i hela huvudet? Faktiskt, ja. Du kan ju knappast komma och säga att du i lågstadiet (Tiden innan rasismfrågan förstorades) inte blev tvingad till att sjunga nationlasången med kepsen i handen, på stora fotbollsplanen, för att sedan bli bjuden på glass utav en halvful lärare som klätt ut sig till en helful clown med glassbox på magen, eller? Blev aldrig tvingad att göra så, nej. Allt som hände var att svenska flaggan var uppe. Men inte mer än så var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Nej, inte min grej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Njaaah, inte ska jag fira nationaldagen, ska fira ettårsdagen mellan mig o tjejen med kryssning o lyxhytt. Ser ingen anledning att fira nationaldagen, finns inget speciellt att fira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Nej, jag kommer inte att fira. Jag ska bara tillbringa dagen med några polare, träna och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Ja fast på mit eget vis! Tänkte bjuda över lite kompisar, men jag pallade inte. Så jag firar nog med Victoria. Skall käka nått najjs och dricka lite. Och sen ska jag häng ut svenska flaggan från balkongen som vanligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Vote: Nej, har inte tid. Ärligt talat så vet jag inte riktigt vad det är vi firar. Har ju fullt upp! Ska sova så länge som möjligt, sen om det är fint väder ska jag ut och hitta på något, och om det är dåligt väder: FILM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Näääh... Kanske med lite dryckjom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Göra SV uppgift med 2 kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Ja, fast på mitt eget vis. Tar väl några bärs framför datorn och lirar nåt schysst spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Gick precis ut och hissade flaggan. Nu har jag firat klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Vote: Nej, har inte tid. Ärligt talat så vet jag inte riktigt vad det är vi firar. Har ju fullt upp! Ska sova så länge som möjligt, sen om det är fint väder ska jag ut och hitta på något, och om det är dåligt väder: FILM! Svenska flaggans dag, Gustav Vasa blev kung och unionen med Danmark upphörde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts