R2D2 Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Ska fira genom att vara hemma och sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Fira och fira, jag tillägnar väl landet en tanke och kanske går ut i naturen för att se hur det ser ut, men fira? Nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Sverige - Island på självaste nationaldagen. Annars ska jag gå upp tidigt och hissa flaggan, göra honnör och sjunga nationalsången. Ska även hålla en predikan för varje unge jag möter om Svea Rikes historia och varför vi ska ta vara och värna om Sverige och dess historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Nej, det är inte min grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Ska fira genom att vara hemma och sova. Samma här.. Perfekt att få en sovdag mitt i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Får se. Firar den väl trodligtvis på mitt egna vis, vad det nu blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Firar den genom att se Sverige - Island Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Vette fan. med lite tur får jag umgås med min tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Vote: Nej, har inte tid Ska ta bussen tillbaka till T2 på kvällen, kommer fram vid typ elva på kvällen. Dessutom har jag aldrig firat den på något särskillt vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Ja, på mitt eget sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 ska runka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Isånnafall med öl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Kanske blir nån öl, annars vet jag inte. Brukar aldrig fira nationaldagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Vem fan firar nationaldagen? Det har inte ens varit en röd dag förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Vem fan firar nationaldagen? Det har inte ens varit en röd dag förut. Men det är det nu, därför ska vi fira. Ballonger någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Ska definitivt fira, men på mitt eget sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Men det är det nu, därför ska vi fira. Ballonger någon? Bara för att en dag har fått röd text i kalendern nu som inte har haft sin fina röda text på hur många år som helst så ska man helt plötsligt fira dagen? Nein säger jag. Protest och gatusten mot pensionärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Den röda dagen kunde fått vara kvar på annandag pingst. Långhelger är ju så skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Den röda dagen kunde fått vara kvar på annandag pingst. Långhelger är ju så skönt. Jag kan bara orda det där. Värst är ändå när nationaldagen är på helger (som förra året) vilket gör att man tappar den lediga dagen helt, det kunde ju aldrig hände med annandag pingst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts