Jacker Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Vote: Ja, fast på mitt eget vis Ska förmodligen hitta på nåt för mig själv, "fira" det jag gillar, men även oja mig över PK- Sverige. Också spela Operation Flashpoint med Swedish Forces Pack och bekämpa rödingar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Ja, självklart. Ska precis som varje år gå det årliga demonstrationståget tillsammans med mina vänsteranhängare och kasta gatsten mot snutjävlarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Nä, inte alls. Sverige ftw, men orka gå runt och fira, liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Ja men inte för att vara nationalistisk. Wtf? Nja. Orka fira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Vote: Hatar sverige, vill bo i norge :'( Får man kröka på den dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) Jag ska vara bakfull. Edit: Jag menar, har det inte med Hitler att göra så kvittar det för min del (klocka, ring nu!)! Redigerad 4 juni, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Nä, inte alls. Sverige ftw, men orka gå runt och fira, liksom. Instämmer helt, även om jag kanske skulle ha använt ett annat ordval. Vote: Nej, inte min grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Heja Gustav Vasa!! Vote: Nej, det är inte min grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) Jag SKA SHo¨PpA!11 Redigerad 4 juni, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Jävlar, skulle rösta på "Nej, inte min grej" men det blev "Får se" Kan nån mod ändra? Ta bort en röst från det ena och lägga till i det andra, lixom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Ja, självklart. Ska precis som varje år gå det årliga demonstrationståget tillsammans med mina vänsteranhängare och kasta gatsten mot snutjävlarna Rätta takter, kamrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Nah, inte min grej. Orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Nej, inte min grej. Varför-och hur?-skulle jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Nej det ska jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Ja, självklart. Ska precis som varje år gå det årliga demonstrationståget tillsammans med mina vänsteranhängare och kasta gatsten mot snutjävlarna Coolt. Det vill jag ochså gjöra ^^ Vote: Nej hata svergie blah blah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Vote: Får se.. Jag åker utomlands med ett gäng imorgon, men kommer man ihåg det så kan man ju alltid sjunga nationalsången... eller nått. Verkar inte vara så många som tycker det är "deras grej" att fira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Ja jag ska fira och jag ska vara så nationalistisk jag vill, Nej men jag ska väll gå upp och kolla vad som händer vi djäkneberget här i Västerås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Nej, inte min grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Ja,men på mitt eget vis.. Inte direkt gå runt och spatsera och skrika Länge leve Sverige eller nåt sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Får se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts