Zingo Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Tjenare, nu är det så att jag har fått för mig att dela ut min webkamera så de andra datorerna i mitt lokala nätverk ska kunna se den. För att sen kunna visa den på tvn. Men iaf. problemet är nu att kunna dela ut den till de andra datorerna. Det med tvn klarar jag nog själv. Letar efter nått bra program som kan fixa sånt. Det går ju med msn -> Videosamtal... Men det är ju inte hax plus att det blir en liten bild... Är väldigt tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Vem ska du spionera på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 5 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Vem ska du spionera på? Ingen Det är för att min pappa kan inte gå upp till övervåningen. Och jag och en kompis ska bygga lite där, så han vill se att vi inte gör fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Hemma hos oss har vi en nätverks-HDD, med vilken medföljde ett program där man kan se varandras webkameror. Men att köpa en sån kanske är lite overkill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 5 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Har nu hittat ett program som heter Yawcam. Det är väldigt bra, allt man behöver göra är att aktivera stream. Sen är det bara kolla ipn och kolla i webläsaren . Alla som har den ipn kan kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts