trim Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 jag har märkt att de är många som har problem med skrivskyddet... när du klickar på egenskaper och bockar ur skrivskydd så tryck bara på verkställ o sen moddar du o när du moddat klart så kan du trycka ok... de funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 jag har märkt att de är många som har problem med skrivskyddet... när du klickar på egenskaper och bockar ur skrivskydd så tryck bara på verkställ o sen moddar du o när du moddat klart så kan du trycka ok... de funkar för mig Jo... kanske lite onödigt att göra en tråd om det? Man kan ju även PMa andvändaren som har problem med det. Fast om nu någon som undrar söker precis på skrivskydd så hittar han detta vilket kan leda till fler onödiga topics. Bra intiativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts